رئیس ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از قهرمانی استان همدان در مسابقات ووشو کشور خبر داد.

قهرمانی همدان در مسابقات ووشو کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،  مهرداد سعدی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در مراسم اختتامیه مسابقات ووشو کشور اظهار کرد: مسابقات ووشو قهرمانی کشور یادواره شهید آیت‌الله قدوسی به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار و استان همدان با تکیه‌بر ووشوکاران نهاوندی قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.

او افزود: شهرستان نهاوند با ۱۹ مدال طلا، ۹ مدال نقره و ۱۰ مدال برنز در مجموع رده‌های سنی مقام اول و به‌عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند تصریح کرد: تیم‌های لرستان و قزوین نیز به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

او با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات احمد اسدی مربی نهاوندی از سوی فدراسیون ووشو و سازمان لیگ به‌عنوان ناظر فعالیت داشت، گفت: امروز ووشو نهاوند شرایط ایده آل و خوبی را سپری می‌کند که امیدواریم با تلاش همه مسئولین و مربیان این مهم تداوم داشته باشد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شهرستان نهاوند در زمینه‌های مختلف به مرحله‌ای رسیده که می‌تواند در جایگاه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و اجتماعی حرف برای گفتن داشته باشد.

حسن بهرام نیا با اشاره به‌افتخار آفرینی ورزشکاران نهاوندی در این دور از رقابت‌ها، گفت: اخلاق ورزشی بیش از هر مدال و جایگاهی موردتوجه است چراکه موجب تکامل روح و جسم می‌شود.

انتهای پیام/د.ا

همدان قهرمان مسابقات ووشو کشور شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.