رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان گفت: سه حادثه ترافیکی روز گذشته در شهرستان کرمان ۱۷ مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت.

۱۷ مصدوم و یک کشته، روز گذشته در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد صابری رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان با بیان اینکه سه حادثه ترافیکی روز گذشته در شهرستان کرمان ۱۷ مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت، گفت:حادثه اول ساعت ۱۳ روز جمعه و در روستای ده بالا به دلیل واژگونی پژو ۲۰۷ به وقوع پیوست که ۶ مصدوم بر جا گذاشت.

صابری گفت: حادثه دوم نیز به دلیل برخورد کامیون و پراید در محور جوپار به کرمان و در ساعت ۱۵ و ۳۲ دقیقه رخ داد که ۶ مصدوم و یک کشته داشت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان تصریح کرد: در حادثه سوم نیز که ساعت ۲۰ و ۲ دقیقه در محور روستای سیرچ و با واژگونی یک پراید اتفاق افتاد پنج نفر مصدوم شدند.

او گفت: مصدومان حوادث جاده‌ای شهرستان کرمان در روز گذشته توسط تیم‌های فوریت پزشکی با حال عمومی مساعد به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

انتهای پیام/س

وقوع سه حادثه ترافیکی روز گذشته در شهرستان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار