رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور با حضور در ساوه از واحد دانشگاهی این شهر دیدن کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور با حضور در ساوه از واحد دانشگاهی این شهر دیدن کرد.

سرکشی رئیس دانشگاه آزاد کشور از واحد ساوه

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه در تاریخ ۲۵/‏۱۱/‏۱۳۶۶‬ تأسیس و از مهرماه ۱۳۶۷ با حضور ۹۷ دانشجو در رشته‌های علوم تربیتی (مدیریت و برنامه ریزی آموزشی) و کاردانی امور زراعی فعالیت خود را در یکی از دبیرستان‌های شهرستان ساوه آغاز کرد.

نزدیکی به پایتخت توسعه این واحد دانشگاهی را با سرعت زیادی مواجه کرد به طوری که دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه اکنون با وسعت حدود ۲۰۰ هکتار شهرک دانشگاهی، حدود ۱۱ هکتار سایت مرکزی و بیش از ۱۳۰ هزار متر مربع فضای آموزشی، فرهنگی، ورزشی، رفاهی، خدماتی و پژوهشی، پذیرای دانشجویان در بیش از ۱۲۰ رشته تحصیلی در شاخه‌های فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و علوم انسانی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه سه دانشکده مصوب علوم انسانی، کشاورزی و فنی و مهندسی دارد و از سال ۱۳۸۵ مرکز رشد و فناوری وابسته به پارک تحقیقاتی وزارت علوم در این دانشگاه راه اندازی و فعال شده است.

انتهای پیام / ج

حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در واحد دانشگاهی ساوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.