استاندار زنجان در دیدار با مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بر اطلاع رسانی و آگاهی دادن به مردم در خصوص درآمد موقوفه‌ها تاکید کرد.

درآمد حدود ۷ میلیاردی موقوفات در استان زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان در دیدار با مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: برای از بین رفتن برخی ذهنیت‌ها در خصوص وقف، این چشمه همیشه جاری در جامعه باید اطلاع رسانی بیشتری صورت بگیرد.

اوبا بیان اینکه اوقاف ظرفیت خوبی برای انجام برخی از کار‌های مهم از جمله اشتغالزایی دارد بر جلوگیری از موازی کاری در بین دستگاه‌ها تاکید کرد و افزود: برنامه ریزی و اقدامات شما در خصوص اشتغالزایی خوب و ارزشمند است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان نیز در این دیدار با اعلام اینکه ۲۴ هزار رقبه در استان زنجان وجود دارد گفت: در استان زنجان ۲ هزار و ۸۰۰ موقوفه و ۱۳۲ بقعه متبرکه داریم.

حجت الاسلام کرمی با اشاره به اینکه بیشترین درصد موقوفات استان یعنی ۶۰ درصد برای حضرت اباعبدالله (ع) است و ۱۷ درصد موقوفات نیز در حوزه درمان و سلامت است افزود: سال ۹۷ درآمد موقوفات متصرفه و غیر متصرفه استان حدود ۷ میلیارد تومان است.
 
انتهای پیام/ن
 

دیدار مدیر کل اوقاف با استاندار زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.