فرماندار هرسین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه بازسازی پل چهر گفت: پیگیر بازسازی این پل هستیم.

اجرای عملیات بازسازی پل چهربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  امیر شاه آبادی اظهار داشت: در فروردین‌ماه سال جاری که سیلاب جاری شد این حجم از آب به دلیل تلاقی رودخانه‌های دینور و گاماسیاب با کارخانه قند سه مانع شامل پل خسرو روستای چمبتان، پل قدیمی چهر و پل جدید چهر بر سر راه داشتند که باعث شد دبی آب به میزان ۱۵۰۰ متر مکعب بر ثانیه وارد منطقه شود.

او با بیان اینکه خروجی آب ۷۵۰ مترمکعب در ثانیه بوده است، افزود: به طور همزمان ۷۰۰ متر مکعب در ثانیه به صورت سد در منطقه انباشت می‌شد و این سبب شد که روستا‌های جوار رودخانه‌های گاماسیاب و دینور تا پل شهدا به زیر آب روند و هشت روستا در محاصره آب قرار گیرد.

شاه آبادی گفت: پس از وقوع سیلاب مکاتباتی با معاون عمرانی، راه و شهرسازی، راهداری، آبفا و آب منطقه‌ای و میراث فرهنگی انجام و باعث شد با دستور استاندار و نماینده مجلس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان پای کار آید و در حال حاضر نیز در حال بازسازی دیواره هستیم.

این مسئول با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی پای کار هستند، بیان کرد: روز پنجشنبه و جمعه به دلیل بارندگی کارگاه تعطیل شد، اما از امروز مجددا پیگیری‌ها از سر گرفته شده و حجم زیادی از سنگ و بتن آماده شده تا پایه دیواره تکمیل شود.



انتهای  پیام/ز


بازسازی پل چهر در حال اجراست 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.