فرماندار شهرستان هرسین از  ساماندهی نشدن به موقع پل چهر انتقاد کرد.

هشدار در مورد  تخریب پل تاریخی چهربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین از  ساماندهی نشدن  به موقع پل چهر انتقاد کرد و اظهار داشت: علیرقم مکاتبات و گفتگوی‌های مکرر و بازدید‌های استاندار  ادارات کل استانی متولی این امر نسبت به ساماندهی این پل بی توجه بوده و اگر تا قبل از شروع بارندگی‌ها ساماندهی و اقدام مناسبی صورت نگیرد امکان تخریب پل وجود دارد.

امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در بخش دیگری از این جلسه از عدم اجرایی شدن برخی از مصوبات شورای هماهنگی مدیریت بحران توسط تعداد معدودی از ادارات تذکرات لازم را به آن‌ها داد.

شاه آبادی همچنین از شهردار هرسین و مدیران ادارات جهاد کشاورزی و امور منابع آب خواست نسبت به ساماندهی مسیل‌هایی که در زمان بارندگی‌های بهار سالجاری منشأ خطر بودند اقدام نمایند و نبود اعتبارات و بودجه را بهانه قرار ندهند.

فرماندار هرسین افزود: با توجه به بازدید‌ها و تیم‌های متشکل از کارکنان فرمانداری در زمان بارندگی‌های پرخطر بهار سالجاری و سایر ایام از تمام نقاط شهر و بخش‌های بیستون و مرکزی انجام گرفت تمام نقاط حادثه آفرین شناسائی و به ادارات مربوطه به منظور رفع مشکل معرفی شده است.

انتهای  پیام/ز

 

انتقاد فرماندار هرسین از ساماندهی نشدن  به موقع پل چهر

برچسب ها: سیل ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.