تماشاگران دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال به علت مخالفت سازمان لیگ نمی‌توانند در ورزشگاه یادگار امام تبریز بلیت تهیه کنند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که اعلام شده بود که بلیت فروشی بازی تیم های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال تهران در ورزشگاه یادگار امام تبریز هم انجام می شود اما سازمان لیگ  با این موضوع مخالفت کرد و بلیت فروشی در این استادیوم منتفی شد. 

براین اساس هواداران  با مراجعه به سایت بلیت فروشی می توانند بلیت دیدار تیم های فوتبال تراکتور و استقلال را تهیه کنند. 

با توجه به اعتراض هایی که برخی از تیم ها بابت بلیت فروشی بازی تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز صورت گرفت مسئولان سازمان لیگ هم تصمیم گرفتند که طرح بلیت فروشی در محل استادیوم مخالفت کنند تا عدالت را بین همه تیم ها برقرار کنند. 

خوش زرع مدیررسانه ای باشگاه تراکتور ضمن تایید این مطلب در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مسئولان سازمان لیگ به ما اعلام کردند که بلیت فروشی در داخل ورزشگاه یادگار امام تبریز انجام نشود و فقط  از طریق سایت، بلیت ها به فروش می رسد. ما هم از تصمیم سازمان لیگ تعجب کردیم چون قرار بود که بلیت فروشی در محل ورزشگاه هم داشته باشیم اما بک دفعه با این طرح مخالفت کردند و اجازه این کار را ندادند. 


بیشتر بخوانید: واکنش باشگاه تراکتور به گرانی بلیت بازی با استقلال


انتهای پیام/ 

مخالفت سازمان لیگ با بلیت فروشی در ورزشگاه یادگار امام تبریز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار