بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: پس از آسیب دیدگی، علی رغم خواسته ام، دکتر تیم مانع بازی کردنم شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش شجاعیان بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران درباره آخرین وضعیت آسیب دیدگی خود گفت: در بازی با سایپا ضربه‌ای به پشت زانویم برخورد کرد و اگر این برخورد به طور کامل به زانویم برخورد می‌کرد شاید چنین اتفاقی رخ نمی‌داد، اما این ضربه به بیرون زانویم وارد شد و حتی من صدایی از ناحیه زانویم شنیدم، اما اصلاً فکر نمی‌کردم که رباط صلیبی پایم پاره شده باشد و می‌خواستم به زمین بروم و مسابقه را ادامه دهم، اما دکتر تیم مانع بازی کردن من شد.


بیشتر بخوانید: غفوری: اعتصاب نمی‌کنیم / بازی حساسی برابر تراکتور داریم/ مدیران به فکر استقلال باشند


بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران افزود: بعد از بازی با سایپا بلافاصله به کلینیک دکتر نوروزی رفتم و از پایم ام آر آی گرفتم و پس از آن متوجه شدم که رباط صلیبی پایم پاره شده است. به نظر من یکی از بدترین اتفاقی که می‌تواند برای یک فوتبالیست رخ دهد پارگی رباط صلیبی است و امیدوارم که هیچ ورزشکاری دچار چنین آسیب دیدگی نشود.

داریوش شجاعیان بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران همچنین درباره وضعیت عمل جراحی هم گفت: الان مشغول برطرف کردن ورم زانویم هستم تا بعد از آن عمل جراحی کنم. امیدوارم که بعد از بهبودی کامل دوباره بتوانم پیراهن استقلال را بر تن کنم که پوشیدن چنین پیراهنی لیاقت می‌خواهد.


بیشتر بخوانید: شجاعیان: استراماچونی با پیام‌های خود به من روحیه داد/ قسمت نشد در ادامه فصل به او کمک کنم


او افزود: در پایان صحبت هایم از محمد دانشگر تشکر می‌کنم که در بازی قبل با پیراهن من وارد زمین شد. همچنین از همه هواداران فهیم استقلال که در هیچ کجای دنیا مثل آن‌ها را ندیدم نهایت تشکر و قدردانی را دارم که در این مدت از من حمایت کردند و همان طور که گفتم امیدوارم که با بهبودی کامل خود بتوانم دوباره پیراهن تیم محبوبم را بر تن کنم.

انتهای پیام/

اظهارات شجاعیان درباره وضعیت آسیب دیدگی اش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار