بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در این یک هفته کهمصدوم شدم، استراماچونی با پیام‌های خود به من روحیه داد و با این کار خود نشان داد که چه مرد بزرگ و قابل احترامی است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه استقلال تهران، داریوش شجاعیان بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران با حضور در نشست خبری پس از دیدار با پارس جنوبی جم در کنار آندره آ استراماچونی بیان کرد: از سرمربی تیم واقعا تشکر می کنم. در این یک هفته که این اتفاق رخ داد، با پیام‌های خود به من روحیه داد و با این کار خود نشان داد که چه مرد بزرگ و قابل احترامی است. همه ما باید برای این مرد جان دهیم، زیرا او نشانه‌های یک آدم با شخصیت و با ابهت را دارد. در این ۵ هفته نشان دادیم که ااستقلال چطور از روی زمین بلند می‌شود.

او افزود: قسمت نشد در ادامه فصل به او کمک کنم، اما امیدوارم بچه‌ها به او کمک کنند.


بیشتر بخوانید: استراماچونی: رختکن استقلال همیشه در کنار داریوش است/ تنها تیمی هستیم که در ۸ روز سه دیدار داشتیم


شجاعیان درباره حمایت هواداران در روز‌های گذشته و در ورزشگاه هم صحبت کرد و گفت: چند مرتبه از هواداران تشکر کردم و باز هم تشکر می‌کنم. آن‌ها برای من سنگ تمام گذاشتند و امیدوارم لایق این باشم که بعد از مصدومیت پیراهن استقلال را تن کنم. امثال شجاعیان با این هواداران زنده هستند و اگر هواداران نباشد، کسی ما را نمی‌شناسند. امیدوارم آن‌ها تا پایان پشت تیم باشند، زیرا می‌شود به این تیم امیدوار بود. همانطور که سرمربی گفت، ما در دفاع خوب هستیم و ۳ بازی گل نخوردیم و امیدوارم در پایان فصل هدیه خوبی به هواداران بدهیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار