تکیه شهدای شهرستان جهرم در مشهد الرضا (ع) برپا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدرضا پرنیان مسئول تکیه شهدای شهرستان جهرم در مشهد مقدس گفت: نزدیک به ۱۸ سال است که در ایام شهادت امام رضا (ع)، بسیجیان شهرستان جهرم ضمن تشرف به پابوسی آن امام رئوف و عزاداری، با محصولات جهرم از زائران و عزاداران در مشهد مقدس پذیرایی می‌کنند.

او ادامه داد: در چهار سال اخیر با برپایی تکیه شهدای شهرستان جهرم به مدت ۳ شبانه روز در مشهد مقدس و در ایام رحلت حضرت رسول اکرم (ص) تا شهادت امام رضا (ع) این حرکت معنوی رنگ و بویی دیگر به خود گرفته است.

پرنیان افزود: پذیرایی سه وعده صبحانه و نهار و شام هر یک به تعداد ۶ هزار پرس و میان وعده‌هایی از قبیل خرما، شربت آبلیمو، همت مردم شهرستان جهرم در پذیرایی از زوار امام رضا (ع) را نشان داده است.

او بیان کرد: امسال نیز مانند سال‌های قبل تکیه شهدای شهرستان جهرم در محل مسجد گدای علی (ع) واقع در خیابان شهدای حج، جنب میدان ۱۷ شهریور در سه روز پایان ماه صفر برپاست و برای انجام این برنامه مهم تعداد ۴۰ نفر از بسیجیان شهرستان به عنوان خادم به مشهد الرضا اعزام شده اند که با اضافه شدن قریب ۶۰ نفر از خدام مشهدی وظیفه پذیرایی از زوار را عهده دار می‌باشند.

پرنیان در تشریح دیگر برنامه‌های این تکیه گفت: اقامه عزای حضرت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و همچنین، ولی نعمت ما ایرانیان امام رضا (ع) در این ایام از ساعت ۸:۳۰ صبح در مکان تکیه با حضور امام جمعه شهرستان جهرم حجت الاسلام دکتر مدبر و سپس حرکت دسته جات عزادار جهرمی‌های زائر امام رضا (ع) به سمت حرم مطهر از دیگر برنامه‌های تکیه شهدا است.

مسئول تکیه شهدای شهرستان جهرم در مشهد مقدس در پایان از همشهریان ولایت مدار که قصد تشرف به آستان ملکوتی امام رضا (ع) را دارند دعوت کرد تا در این مراسم حضور به هم رسانند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/م

تکیه‌ شهدای جهرم، خدمت‌رسان به زائران مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار