امام جمعه دزفول گفت: برای حل مشکلات شهرستان همفکری مسئولان لازم است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول به بیان اینکه مدیران و مسئولان باید برای حل مشکلات شهرستان همفکری لازم را داشته باشند گفت: نبود مشورت و هماهنگی بین مسئولان باعث شده برخی مشکلات حل نشده باقی بمانند.

او افزود: داشتن درک سیاسی عامل موفقیت و ایستادگی مردم ایران در ۴۰ سال اخیر است و نبود تحلیل سیاسی مردم از وضعیت کشور یکی از موارد مهمی بود که باعث شد نتوانند توطئه‌های دشمن را درک کنند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی بیان داشت: مردم کشورمان در ۴۰ سال اخیر با تمام فراز و نشیب‌هایی که وجود داشت با حضور خود در صحنه در مقابل دشمن ایستادند که بیانگر تحلیل سیاسی، آگاهی و بصیرت آن‌ها است در زمان امام رضا (ع) نیز وضعیت چنین بود و سیاست‌های شیطانی مامون بر قطع جریان اسلام ناب بود که هجرت امام به ایران موجب توسعه جغرافیایی، سیاسی و فرهنگی شیعه شد.

امام جمعه دزفول تصریح کرد: تدین مردم دزفول ناشی از این عزاداری‌ها است و سطح دینی، فرهنگی و مذهبی مردم را بالا می‌برد و قرار است برای موکب‌ها ساختمان سازی شود که بار اصلی بر دوش مردم است البته دولت نیز کمک می‌کند، ولی خیرین باید به این موضوع ورود کنند.

این مقام مسئول گفت: خبر دستگیری یکی از مدیران کانال‌های مغرض بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های داخلی و خارجی داشت که نشانه اقتدار نیرو‌های اطلاعاتی است و این نیرو‌ها توانستند در جنگ سایبری و امنیتی نیز در مقابل سرویس های، چون موصاد و سرویس‌های جاسوسی فرانسه موفق شدند.

انتهای پیام/م

توجه مسئولان به حل مشکلات دزفول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.