روز قدس، روز تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: روز قدس، روز تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مستضعفان جهان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  آیت الله کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: روز قدس، روز تبری از استکبار و صهیونیسم جهانی است و تنها به فلسطینی‌ها تعلق ندارد بلکه روز اسلام است.

وی افزود: سیاست سازش با اسرائیل شکست خورد. در جنگ غزه موشک‌های ساخت ایران توسط مقاومت فلسطین، تل‌آویو را هدف قرار داد و موجب رعب و وحشت صهیونیست‌ها شد.

آیت الله کعبی عنوان کرد: اسرائیل برای ایجاد کمربند امنیتی داعش، نصره و گروه‌های تروریستی دیگر را در سوریه حمایت می‌کند که پس از ۷ سال جنگ سخت شکست خوردند و موجب خشم اسرائیل و آمریکا و متحدان‌شان شده است.

وی گفت: نیروی قدس برای آزادی قدس تشکیل شده و این گروه و حزب الله لبنان، قدرت‌مند تر از هر زمان دیگری هستند. در جنگ بعدی همه گرو‌ه‌های مقاومت در کنار حزب الله علیه اسرائیل خواهند جنگید و به یاری خدا این غده سرطانی را شکست خواهند دید.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: صف دوستان از دشمنان اسرائیل جدا شده و آل سعود، آل خلیفه در بحرین و آل نهیان در امارات سرنوشت خود را به بقای رژیم صهیونیستی قرار داده‌اند و به لطف الهی سقوط آل سعود و شکست آن ها در برابر رزمندگان انصارالله یمن، مقدمه ازادی قدس خواهد بود.

وی تصریح کرد: آغاز انتفاضه حق بازگشت از غزه همزمان با هفتادمین سال اشغال فلسطین شدت گرفته و این راهپیمایی‌های خونین صدها شهید و هزاران مجروح در پی داشت و غزه ۱۲ سال است که در محاصره رژیم صهیونیستی است و هدف اسراییل نیز از این محاصره فشار بر مقاومت و مردم فلسطین برای تسلیم است.

 کعبی بیان داشت: رسمیت بخشیدن به قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا، تبلیغات روانی و برای روحیه دادن به اسرائیل است اما درحقیقت نشانه استیصال آنان است و قدس پایتخت ابدی فلسطین خواهد بود.

وی گفت: حضور جمهوری اسلامی ایران در منطقه علاوه بر پاسداشت آرمان‌های امام در حمایت از مستضعفان، موجب  افزایش امنیت مرزهای ایران است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان افزود: تجربه برجام نشان داد که برای حل مشکلات کشور باید به توان خود متکی باشیم و چشم داشتن به برجام و مانند آن اشتباه است.

آیت الله کعبی با اشاره به موضع رهبری عنوان داشت: الگوی رفتاری امام و رهبر انقلاب برای همه مسئولان و همه احاد ملت راه‌گشا است. لذا موضع انقلابی، عقلانیت، میدان دادن به جوانان، بصیرت و شناخت تقویت وحدت و همبستگی و پرهیز از تفرقه قومی و تحریک احساسات، در حال حاضر نیاز کشور است.

انتهای پیام/م

روز قدس روز تبری از استکبار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.