عدالت خواهی بین المللی؛

امام جمعه شهرستان کارون مردم را به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد

امام جمعه شهرستان کارون با صدور پیامی از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه این برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت بعمل آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اهواز، حجت الاسلام و المسلمین قاسم خضیراوی، امام جمعه شهرستان کارون در پیامی از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان کارون برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

وی ضمن اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و اظهار انزجار از اقدامات رژیم صهیونیستی، از آحاد مردم انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان دعوت کرد در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نمایند.

در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

روز قدس روز اسلام است امام خمینی(ره)

روز قدس یادگار بزرگ امام خمینی(ره) است ،روزی است که مستضعفین بر مستکبرین پیروز خواهند شد ،رهبر معظم انقلاب روز قدس امسال را استثائی توصیف نمودند .

به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) مردم شریف شهرستان را به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می نمایم

حضور امت حزب الله و مردم شریف شهرستان قطعا چشم گیر خواهد بود ،مردم شهرستان کارون همیشه ثابت نمودند که در مواقع حساس حضوری قوی خواهند داشت.

وعده ما مصلی بزرگ امام علی(ع) شهرستان کارون

قاسم خضیراوی، امام جمعه شهرستان کارون

انتهای پیام/گ

دعوت مردم به شرکت در راهپیمایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.