دستگیری زم شوک خبری به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه بود

امام جمعه آسمینون گفت:دستگیری سرشبکه کانال آمدنیوز و بازتاب رسانه ‏ای آن وحمایت گسترده همه جانبه‏‌ اطلاعاتیِ سرویس‌های کهنه‏ کارِ اروپایی و آمریکایی و حمایت رسانه ‏ای صهیونیستی از عنصر خائن، نشان از اهمیت این مُهره می‏ دهد.

دستگیری زم شوک خبری به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه بودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام  رضا احمدی نیک امام جمعه آسمینون (نودژ) در خطبه های نماز جمعه این هفته این بخش گفت: رحلت پیامبراعظم (ص)؛ سرآغاز حرکت انسان ۲۵۰ ساله شد با ارتحال نبی ‏اسلام (ص)، و شروع امامت امیرالمؤمنین (ع)، عصر تنزیل خاتمه یافت و عصر تأویل و حرکت «انسان ۲۵۰ ساله» آغاز شد.

او با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (حفظه الله) در تبیین ماهیت انسان ۲۵۰ ساله افزود: زندگی ائمه از امیرالمؤمنین تا امام عسگری علیهم ‏‏السلام را باید زندگی یک انسان به حساب بیاوریم، یک انسان دویست‏ وپنجاه ساله؛ تمام کار‌های ائمه در طول این دویست ‏وپنجاه سال، کار یک انسان با یک هدف، با یک نیت، و با تاکتیک‏‌های مختلف است.

امام جمعه آسمینون تصریح کرد: تفاوت عصر تنزیل و عصر تأویل می‌توان به ظهور سازمان‏ یافته جریان نفاق (کفر تأویلی، کفر اسلام نما)؛ اختلاط حق و باطل و بروز و ظهور شبهه‏ وار جریان باطل در جامعه، یعنی باطل در لباس حق و به‏ صورت حق‏ نما در جامعه وارد می‏ شود و بروز و ظهور جنگ‌های مذهبی اشاره نمود.

حجت الاسلام احمدی نیک با تسلیت شهادت امام حسن مجتبی (ع) بیان کرد: الگوی روش امام حسن مجتبی (ع) در تبیین چرایی صلح، روشی کارآمد در فنّ تحلیل سیاسی است چرا که نبودن تحلیل سیاسی در مردم زمان امام حسن مجتبی (ع) اصلی‌ترین چالش حکومتی ایشان بود و حضرت هم قبل از معاهده صلح و هم بعد از آن در روشنگری و بصیرت بخشی به آحاد جامعه اهتمام ویژه داشتند.

امام جمعه نودژ اضافه کرد: ولایت عهدی، سیاست شیطانی مأمون برای قطع جریان امامت و اسلام ناب بود. مأمون به دنبال ادغام امامت و خلافت بود.

حجت الاسلام احمدی نیک گفت: همانگونه که یزید به دنبال ادغام امامت و سلطنت بود اگر نقشه‌ی شیطانی مأمون می‌گرفت، کار ناتمام یزید کامل می‌شد و اسلام مهدوم می‌گشت، اما سیاست رضوی، تهدید عباسی را به فرصت تمدن رضوی تبدیل کرد هجرت حضرت، در حقیقت توسعه‏‌ی جغرافیای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شیعه است و عملا ایران وسیع را با تمام امکانات و ظرفیت هایش به «شیعه خانه اهل بیت (ع)» تبدیل کرد.

امام جمعه نودژ با اشاره به شاهکار اطلاعاتی سپاه تاکیدکرد: ابعاد و دستاورد‌های راهبردی ایجاد شوک خبری دستگیری روح الله زم سرشبکه ‏ سایت و کانال آمدنیوز و بازتاب رسانه ‏ای بسیار گسترده‏ دستگیری وی، و از همه مهم‏تر حمایت گسترده و همه جانبه‏‌ اطلاعاتیِ سرویس‌های کهنه‏ کارِ اروپایی و آمریکایی و حمایت رسانه ‏ای صهیونیستی از عنصر خائن، نشان از اهمیت این مُهره می‏ دهد.

او بیان کرد: این شکار، علاوه بر این‏که نماد اقتدار فرزندان انقلاب در جنگ اطلاعاتی و امنیتی در تقابل با سرویس‏ هایی چون سیا، موساد، ام ‏آی‏ سیکس و سرویس فرانسوی است؛ ابعاد و پیامد‌های چشم گیری در آینده مثل کشف بیشتر و گسترده ‏تر شبکه  عنکبوتی نفوذ، ترمیم سیستم ضدجاسوسی کشور، ایجاد آرامش نسبی رسانه ‏ای در ایام انتخابات  خواهد داشت.

خطیب جمعه نودژ بیان کرد: شفاف سازی مالی مسئولین فواید و نتایج قابل توجهی را برای آینده نظام اسلامی و در راستای عملکرد درست مسئولین به همراه دارد و افزایش اعتماد عمومی مردم به مسئولین و کاستن از تصورات نادرست آنان نسبت خدمتگزاران خود؛ مبارزه با شبهه افکنی و شایعه سازی مخالفان نظام در ایجاد شکاف و فاصله میان مردم و مسئولین؛ تحقق راست‏ آزمایی و ضمانت صحت خوداظهاری مسئولین؛ ایجاد فشار اجتماعی با افزایش نظارت عمومی نسبت به افزایش بدون توجیه دارایی ‏های مسئولین وکاستن از هزینه‌های زیاد نظارت قانونی دستگاه قضایی به دلیل افزایش نظارت کم هزینه عمومی را باعث می شود.

او به روز وقف و اعتراض و افشاگری حضرت امام خمینی (ره) علیه پذیرش کاپیتولاسیون اشاره کرد وافزود: در پایان در خصوص توجه مسئولان استانی و شهرستانی به مشکلات و کمبود‌های منطقه، بخش و شهر تذکر داد و به قطع شبکه استانی و قطع پخش زنده بازی‌های فوتبال که خواست و دغدغه جوانان است اشاره نمود.

انتهای پیام /ح

زم مهره ارزشمندی برای سرویس های جاسوسی بیگانه بود

برچسب ها: نمازجمعه ، جاسوسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.