هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه سوم آبان ماه با برگزاری 6 دیدار پیگیری شد و تیم شهرداری بم همچنان در صدر جدول باقی ماند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه سوم آبان ماه با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های اصفهان، سنندج، بم، شیراز، ایلام و کرج برگزار شد. در پایان بازی‌های این هفته تیم شهرداری بم قهرمان فصل گذشته لیگ بانوان با کسب سه امتیاز بازی مقابل آویسا خوزستان همچنان در صدر جدول باقی ماند. نتایج بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

سپاهان اصفهان ۷ _۰ پارس جنوبی بوشهر

در یک بازی پر گل تیم فوتبال بانوان  سپاهان اصفهان با هفت گل مهمان خود را روانه بوشهر کرد. این اولین پیروزی تیم سپاهان در لیگ برتر فوتبال بانوان است. این تیم تا اینجای فصل یک شکست و یک تساوی در کارنامه دارد.

آذرخش کردستان ۳ _ ۰ ملوان بندرانزلی

آذرخش کردستان در خانه خود هت تریک کرد و با کسب سه امتیاز این بازی حریف را از پیش رو برداشت. در این بازی فاطمه شبان، فاطمه قاسمی و فروغ موری گل‌های تیم آذرخش را به ثمر رساندند. این دومین شکست ملوان در لیگ برتر فوتبال بانوان بعد از گذشت سه هفته است. تیم آذرخش تا اینجای فصل را بدون هیچ شکستی پشت سر گذاشته است.

شهرداری بم ۸ _۰ آویسا خوزستان

در یکی از پر گل‌ترین دیدار‌های این هفته تیم صدرنشین شهرداری بم قهرمان فصل پیشین لیگ برتر فوتبال بانوان حریف خوزستانی خود را در هم کوبید. در این بازی بهناز طاهرخانی هتریک کرد و زهرا قنبری خانم گل فصل پیشین لیگ بانوان برای تیم بم ۲ گل به ثمر رساند. نرگس کوهستانی، مونا حمودی و شهناز جعفری گل‌های دیگر تیمشان را وارد دروازه آویسا کردند. این فصل اولین تجربه حضور تیم آویسا خوزستان در لیگ برتر است.

زاگرس شیراز ۰ _ ۱۰ شهرداری سیرجان

در پر گل‌ترین دیدار هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم سیرجان با ۲ رقمی کردن تعداد گل هایش حریف شیرازی اش را شکست داد. در این بازی شبنم بهشت هت تریک کرد، مریم ایزدپناه و هستی فروزنده برای تیمشان دبل کردند و افسانه چترنور، زهرا علیزاده و سهیلا نظام آبادی هر کدام یک گل برای تیم سیرجان به ثمر رساندند.

پالایش گاز ایلام ۳ _ ۰ همیاری آذربایجان غربی

تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام در هفته سوم لیگ بانوان هت تریک کرد تا شکست دیدار گذشته این تیم مقابل آذرخش کردستان جبران شود. مرضیه نیکخواه، کوثر عنبری و محدثه ذلفی گل‌های تیم ایلام را وارد دروازه حریف ارومیه‌ای خود کردند.

هیئت فوتبال البرز ۲ _ ۰ ذوب آهن اصفهان

تیم فوتبال بانوان البرز توانست با به ثمر رساندن ۲ گل از سد حریف اصفهانی اش عبور کند تا با کسب سه امتیاز این بازی شکست هفته پیش خود مقابل تیم شهرداری سیرجان جبران شود.


بیشتر بخوانید: دباغی: لیگ فوتبال بانوان برای جذب تماشاگر نیاز به برنامه دارد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۴۳ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
ماشاالله
آخرین اخبار