هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه سوم آبان ماه با پنج دیدارپیگیری می‌شود که در حساس‌ترین بازی، سایپا صدرنشین میزبان تیم ملی حفاری خواهد بود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه سوم آبان ماه ساعت ۱۱ صبح با برگزاری پنج دیدار در شهر‌های تهران، کرمان، مشهد، رفسنجان و اصفهان پیگیری می‌شود و در حساس‌ترین دیدار این هفته تیم صدرنشین سایپا به مصاف تیم رده سومی ملی حفاری می‌رود.

برنامه مسابقات این هفته به شرح زیر است:

سایپا تهران _ ملی حفاری ایران/ سالن الغدیر تهران

در حساس‌ترین دیدار از هفته یازدهم تیم صدرنشین سایپا تهران به مصاف تیم رده سومی ملی حفاری می‌رود. اگر سایپا سه امتیاز این بازی را کسب کند، در جدول با ۲۸ امتیاز همچنان صدرنشین باقی می‌ماند، اما اگر ملی حفاری پیروز این پیکار شود با یک پله صعود در رده دوم قرار می‌گیرد.

دختران کویر مس کرمان _ پویندگان صنعت فجر شیراز/ سالن شهرداری کرمان

در دومین دیدار این هفته تیم رده هفتمی دختران کویر مس کرمان میزبان تیم رده هشتمی پویندگان شیراز خواهد بود. دختران کویر در هفته گذشته نتیجه بازی با رهیاب را به این تیم تهرانی واگذار کردند و اکنون برای جبران باخت هفته دهم به مصاف این دیدار می‌روند. تیم دختران کرمان اگر سه امتیاز این بازی را کسب نمایند با یک پله صعود در جایگاه ششم جدول قرار می‌گیرند.

تقابل سایپا و حفاری در هفته یازدهم لیگ فوتسال بانوان

هیئت فوتبال خراسان رضوی _ پارس آرا شیراز/ سالن شهید بهشتی مشهد

در سومین دیدار از هفته یازدهم تیم رده چهارمی هیئت فوتبال خراسان میزبان تیم رده نهمی پارس آرا است. تیم هیئت خراسان در هفته گذشته برای بازی با ستارگان ورامین به شهر ری آمده بود، اما متاسفانه تیم ورامین در این بازی منحل شد و از دور مسابقات لیگ کنار رفت.


بیشتر بخوانید: دباغی: لیگ فوتبال بانوان برای جذب تماشاگر نیاز به برنامه دارد


مس رفسنجان _ رهیاب تهران/ سالن پیام نور رفسنجان

در چهارمین دیدار هفته تیم رده دومی مس رفسنجان به مصاف تیم رده ششمی رهیاب تهران می‌رود. تیم مس با پیروزی در این بازی می‌تواند در صدر جدول با ۲۷ امتیاز قرار گیرد.

تقابل سایپا و حفاری در هفته یازدهم لیگ فوتسال بانوان

نامی نو اصفهان _ شهروند ساری/ سالن ۲۵ آبان اصفهان

در آخرین دیدار از هفته یازدهم تیم رده پنجمی نامی نو اصفهان به مصاف تیم رده یازدهمی شهروند ساری می‌رود. نامی نو با کسب سه امتیاز این دیدار می‌تواند به جایگاه چهارم جدول صعود کند.

جدول لیگ

۱-سایپا تهران/ ۲۵ امتیاز
۲- مس رفسنجان/ ۲۴ امتیاز
۳- ملی حفاری ایران/۲۲ امتیاز
۴- هیات فوتبال خراسان رضوی/ ۱۹ امتیاز
۵- نامی نو اصفهان/ ۱۷ امتیاز
۶- رهیاب تهران/ ۱۵ امتیاز
۷- دختران کویر مس کرمان/ ۱۳ امتیاز
۸- پویندگان صنعت فجر شیراز/ ۱۲ امتیاز
۹- پارس آرا شیراز/ ۹ امتیاز
۱۰- پالایش نفت آبادان/ ۶ امتیاز
۱۱- شهروند ساری/ ۴ امتیاز
۱۲- دریژنو فرخشهر/ صفر


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار