سرمربی تیم آذرخش کردستان گفت: کیفیت لیگ فوتبال بانوان نسبت به گذشته بهتر شده است و نمی‌توان نتایج را پیش بینی کرد.

شهبازی: نتایج لیگ فوتبال بانوان قابل پیش بینی نیست

سمیه شهبازی سرمربی تیم فوتبال بانوان آذرخش کردستان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: نتایج تیم ما قابل قبول بوده است، اما هنوز رضایت کاملی از عملکرد بازیکنانم ندارم، زیرا آن‌ها باتوجه به پتانسیلی که دارند می‌توانند بهتر از چیزی که الان هستند خودشان را نشان دهند.

او تصریح کرد: خوشبختانه لیگ خوبی داریم و حتی مسابقه هفته گذشته با تیم پالایش گاز ایلام سرعت بالایی داشت و این نشان می‌دهد که کیفیت مسابقات بانوان در حال رشد است. بازی‌ها رفته رفته سخت‌تر می‌شوند و نمی‌توان نتایج یک دیدار را پیش بینی کرد.

همیشه شاهد اشتباهات داوری هستیم

شهبازی افزود: اشتباهات داوری همیشه در مسابقات بوده و یک مقدار زمان نیاز است تا سطح داوری‌ها پیشرفت کند. من در این ۲ هفته یک مقدار به داوری‌ها معترض بودم به خصوص در بازی هفته گذشته مقابل تیم پالایش گاز چون خطا‌های زیادی در این بازی اتفاق افتاد و داور خطایی اعلام نمی‌کرد.


بیشتر بخوانید: دباغی: لیگ فوتبال بانوان برای جذب تماشاگر نیاز به برنامه دارد


سرمربی تیم آذرخش کردستان در ادامه گفت: حضور تماشاگران نسبت به گذشته بهتر شده، اما متاسفانه زمان برگزاری مسابقات بانوان مشکلات بسیاری را به وجود آورده است. نمی‌شود از کسی توقع داشت که صبح روز جمعه در روزهای باز شدن مدارس و دانشگاه‌ها برای دیدن بازی فوتبال بانوان به ورزشگاه بیاید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار