ملی پوش تیم آذرخش کردستان گفت: قرار است در هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان از داوران جوان تر به جای داوران قدیمی استفاده شود، به همین خاطر نسبت به این موضوع نگران هستیم.

فرهمند: نسبت به داوری‌های این هفته فوتبال بانوان نگران هستیم

الهام فرهمند ملی پوش تیم آذرخش کردستان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: ۲ هفته از لیگ برتر فوتبال بانوان گذشته است در هفته اول مقابل تیم سپاهان اصفهان بازی کردیم، پیروزی در این دیدار حساسیت خودش را برای ما داشت، اما خوشبختانه سه امتیاز این بازی را به دست آوردیم. در هفته دوم مقابل تیم پالایش گاز ایلام قرار گرفتیم، بازیکنان این تیم بسیار دونده و جنگنده بازی می‌کردند و فوتبال زیبایی از خودشان جلوی ما ارائه دادند.

او تصریح کرد: خوشبختانه شرایط تیم ما خوب است و سعی می‌کنیم هفته به هفته بهتر هم شویم و با کسب بهترین نتایج، رضایت کادر فنی را جلب نمائیم.

فرهمند افزود: هفته نخست لیگ کیفیت داوری‌ها به نسبت خوب بودند و شاهد اشتباهات تاثیر گذاری نبودیم که بازیکنان بخواهند اعتراضی داشته باشند، اما در هفته دوم بسیاری از سوت‌ها به ضرر تیم ما بود و اشتباهات داوران، بازیکنان را عصبی می‌کرد.


بیشتر بخوانید: دباغی: لیگ فوتبال بانوان برای جذب تماشاگر نیاز به برنامه دارد


بازیکن تیم آذرخش کردستان در ادامه گفت: متاسفانه مطالبات داوران ما در زمان مقرر پرداخت نمی‌شود. یک داور هم مثل بازیکن است، وقتی پولش را بدهند برای ارائه کار بهتر انگیزه می‌گیرد. وضعیت داوری این هفته یک مقداری نگران کننده است، زیرا داوران با تجربه را به خاطر اعتراضی که به مطالباتشان داشتند کنار گذاشتند و سعی کردند از داوران جوان‌تر استفاده کنند.

فرهمند تصریح کرد: در بخش بانوان اگر تیمی می‌خواهد به عنوان قهرمانی در لیگ برسد باید در تمام بازی‌ها تلاشش کند که پیروز میدان باشد و امتیازی را از دست ندهد وگرنه کار برای رسیدن به صدر جدول رفته رفته سخت می‌شود.

انتهای پیام/

اظهارات فرهمند درباره لیگ برتر فوتبال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار