رئیس اداره راهداری پلدختر گفت: رانندگان حتی المقدور در فصل بارندگی به علت نامطلوب بودن وضعیت محور‌های مواصلاتی آسیب دیده از سیل در این شهرستان، از جاده پلدختر- خرم‌آباد تردد نکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،روح الله شریف زاده رئیس اداره راهداری پلدختر اظهار داشت: باتوجه به اینکه محور پلدختر-خرم آباد در جریان سیل فروردین ماه ۹۸ در مناطق مختلفی تخریب و آسیب دیده است، این محور همچنان مسدود و از چرخه ترافیک خارج است.

او افزود: در پی فعالیت سامانه بارشی روز‌های آینده در استان و شهرستان پلدختر ضمن آمادگی کامل نیرو‌های راهداری این شهرستان جهت هرگونه خدمت رسانی به مردم در حوزه راهداری به همه رانندگان به ویژه خودرو‌های محلی روستا‌های طول مسیر محور پلدختر-خرم آباد توصیه اکید می‌شود در زمان بارندگی و سیلابی شدن رودخانه کشکان در این محور تردد نکنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پلدختر گفت: هنگام بارندگی، رانندگان از توقف وسیله نقلیه خود در کنار صخره‌ها و کوه‌ها با توجه به احتمال ریزش و رانش پرهیز و نهایت مراقبت و دقت را در شرایط بحرانی به عمل آورند.

شریف زاده افزود: باتوجه به لغزنده بودن جاده در بارندگی‌های اولیه، رانندگان با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب با وسیله نقلیه جلویی حرکت و از سبقت گرفتن در محل‌های خطرناک خودداری کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پلدختر از همشهریان و رانندگان خواست قبل از سفر جهت اطلاع از وضعیت جاده‌ها از طریق شماره تماس ۱۴۱ اطلاعات راه‌ها را دریافت کنند.

انتهای پیام/م

رانندگان از جاده پلدختر- خرم‌آباد تردد نکنند

برچسب ها: راهداری ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.