افزایش ۵۱درصدی میزان تلفات جاده‌ای در لرستان

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: در سه ماهه نخست امسال ۱۱۵نفر در جاده‌های این استان جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۱درصد افزایش داشته‌است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: در سه ماهه نخست امسال ۱۱۵نفر در جاده‌های این استان جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۱درصد افزایش داشته‌است.
عارف امرایی  اظهار داشت: در سیل فروردین امسال ۶۰۰ کیلومتر از راه‌های لرستان دچار خسارت و همین امر باعث شد فرصت ایمن سازی را از دست بدهیم.

او  با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست امسال ۱۱۵ نفر در جاده‌های لرستان جان خود را از دست دادند، افزود: طبق آمار ۲۶ درصد موارد تصادفی در مسیر انتقال به بیمارستان فوت شدند که در این زمینه علوم پزشکی باید ورود کند.

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان عنوان کرد: در بحث هوشمندسازی علاوه بر ثبت ۴۷ سامانه ثبت تخلفات، ۴۴ سامانه جدید در حال اجراست که بتوانیم تخلفات را نظارت بیش‌تری کنیم.

او  در رابطه با محور‌های تعیین‌شده برای مراسم اربعین بیان کرد: با توجه به اینکه لرستان محل عبور زائران کربلاست، سه محور برای این موضوع در نظر گرفته شده که شامل، خرم‌آباد-کوهدشت، خرم‌آباد-نورآباد و کرمانشاه و خرم‌آباد-خوزستان است که این محور‌ها ۲۶ نقطه پرخطر دارند و باید پیش از آغاز سفر‌های اربعین برطرف شوند.

انتهای پیام/ ب


میزان تلفات جاده‌ای در لرستان ۵۱درصد افزایش یافت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.