مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: بهسازی و آسفالت محور خرم‌آباد- پل‌دختر به طول ۲۱ کیلومتر آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: عصر امروز چهارشنبه بهسازی و آسفالت محور خرم‌آباد- پل‌دختر به طول ۲۱ کیلومتر آغاز می‌شود.

عباس شرفی  بیان کرد: پس از سیلاب فروردین‌ماه سازمان راهداری لرستان اقداماتی زیادی مانند بازگشایی دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های مسدود اعم از راه اصلی، فرعی و روستایی و بازسازی موقت ۶۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی را انجام داد.

او بابیان اینکه در ایام پس از سیل راه ارتباطی ۸۷۰ روستا با جمعیتی بالغ بر ۲۵۰ هزار نفر بازگشایی شد، افزود: یکی دیگر از اقدامات مهم راهداری لرستان در ایام پس از سیل نصب و راه‌اندازی موقت پل‌های حیات الغیب، کلات زیودار و احداث پل تجره در محور خرم‌آباد – بروجرد بود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان اظهار کرد: عصر امروز همزمان با آغاز و کلنگ زنی ۱۱۱ پروژه بازسازی و جبران خسارت سیل استان لرستان، ده‌ها پروژه بازسازی و بهسازی راه، احداث و تعمیر پل، نصب پل‌های فلزی بزرگ و ایمن‌سازی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان عملیاتی خواهد شد.

شرفی با اشاره به جزئیات این طرح‌ها، تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل آغاز بهسازی و روکش آسفالت ۱۵۰ کیلومتر از راه‌های استان، بهسازی و آسفالت محور خرم‌آباد به پلدختر به طول ۲۱ کیلومتر و نصب ۱۰ دستگاه پل بزرگ در استان است.

انتهای پیام/ر

آغاز عملیات بهسازی و آسفالت محور خرم‌آباد- پل‌دختر 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.