مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: ۱۰ دستگاه اتوبوس و میدل باس از ناوگان حمل و نقل برون شهری استان به مرز مهران اعزام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان اظهار داشت: با توجه به خیل عظیم زائران عتبات عالیات در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و اعلام نیاز استان ایلام برای بازگشت زائران از مرز مهران به اقصی نقاط کشور، در هماهنگی با انجمن‌های صنفی، شرکت‌ها و موسسات مسافربری با وجود تقاضای بالای سفر در این ایام ضمن تامین نیاز‌های مسافران استانی، تعداد ۱۰ دستگاه اتوبوس و میدل باس لرستان به مرز مهران اعزام شد.

وی تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با تمام توان خود را برای خدمات رسانی در ایام طرح عظیم اربعین حسینی آماده می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن برگزاری جلسات هماهنگی با انجمن‌های صنفی مسافر، شرکت‌های حمل و نقل و پلیس، کارشناسان حمل و نقل این اداره کل به طور شبانه روزی بر ناوگان مسافر استان نظارت دارند تا با بکارگیری توان حداکثری، زمینه سفری ایمن و بدون دغدغه را برای زائران عتبات عالیات فراهم کنند.

انتهای پیام/م

اعزام ۱۰ دستگاه اتوبوس و میدل باس از لرستان به مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.