علی میکائیلی بازیکن تیم فوتسال شهروند ساری از این تیم جدا شد.

بازیکن تیم فوتسال شهروند ساری از این تیم جدا شدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال شهروند ساری که در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر فوتسال موفق شد عملکرد خوبی از خود نشان دهد و در پایان نیم فصل اول با قرار گرفتن در جایگاه هفتم جدول رده بندی به کار خود در پایان نیم فصل پایان داد.

این تیم در فصل جدید رقابت های لیگ برتر با سرمربی خود یعنی رضا لک موفق شد نمایش های خوبی را داشته باشد به طوری که در تمام مسابقاتی که شهروند میزبان بازی ها بود تماشاگران این تیم سالن سید رسول حسینی را پر می کردند.

تیم شهروند ساری برای نیم فصل دوم تغییراتی را در تیم خود به وجود آورده است و با جذب سروش احمدنیا بازیکن تیم فرش آرا مشهد خرید خود را در نیم فصل دوم  انجام داد. این تیم به غیر از جذب بازیکن جدید یکی از بازیکنان خوب خود را از دست داد.

علی میکائیلی بازیکن تیم فوتسال شهروند ساری که در نیم فصل اول لیگ برتر توانست بازی های خوبی را برای این تیم به نمایش بگذارد امروز در صفحه شخصی اینستاگرام خود اعلام کرد که از این تیم جدا شده است. هنوز مقصد بعدی این بازیکن مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید که طی روزهای آینده او با چه تیمی به توافق دست پیدا می کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار