سرمربی تیم ملی حفاری گفت: بازیکنان خوب فوتسال در تیم‌های مختلف لیگ فوتسال پخش شده اند و این موضوع سطح رقابت‌ها را بالا برده است.

بارانی: بازیکنان خوب فوتسال در لیگ پخش شده اندمینا بارانی سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: امروز شاهد بازی خوب و باکیفیتی از بازیکنانم مقابل تیم دریژنو فرخشهر بودم و خوشبختانه توانستیم پیروز این دیدار باشیم. تیم فرخشهر بسیار جنگنده بازی کرد، اما در آخر نتیجه بازی ۹ بر سه به نفع تیم ما شد.


بیشتر بخوانید: داورانی که در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان سوت می‌زنند


او تصریح کرد: سطح رقابت‌های لیگ بالا است و ۶ تیم برای رسیدن به مرحله پلی آف با یکدیگر رقابت می‌کنند، هر باشگاهی برای خودش برنامه ریزی‌ دارد و طبق آن جلو می‌رود. یک اتفاق خوب در لیگ امسال پخش شدن بازیکنان حرفه‌ای و ستاره‌ها در تیم‌های مختلف است که باعث شده مسابقات پویایی را تجربه کنیم. باتوجه به شرایط حاضر پیش بینی نتایج رقابت‌ها کار سختی است، چون همه تیم‌ها سخت تلاش می‌کنند.

تیم ملی نیاز به پوست اندازی دارد

بارانی افزود: تیم ملی نیاز به پوست اندازی دارد، ما باید از بازیکنان جوانمان هم استفاده کنیم. من در تیم حفاری یک بازیکن جوان ۲۰ ساله دارم و در مسابقات مختلف به او بازی می‌دهم، این دختر عملکرد مطلوبی دارد و حتی برای تیم ما گل هم می‌زند.

سرمربی تیم ملی حفاری در ادامه گفت: تمام داورانی که در لیگ بانوان قضاوت می‌کنند در یک سطح قرار ندارند، اما در کل، قشر داوری بسیار مظلوم واقع شده اند. اگر اعتراضی به داوری‌ها می‌شود به دلیل شرایط سخت اقتصادی است. تیم‌ها هزینه زیادی می‌کنند، اما یک اشتباه داوری تمام تلاش و هزینه‌های ما را نابود می‌کند. امیدوارم داوران تلاش کنند تا این اشتباهات به حداقل برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار