تیم فوتسال مس سونگون تاکنون بازیکن جدیدی را به خدمت نگرفته و می‌خواهد بدون خرید بازیکن جدید، نیم فصل دوم را شروع کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال مس سونگون برای حضور هر چه پر قدرت در رقابت های نیم فصل دوم لیگ برتر، تمرینات خود را از روز یکشنبه آغاز کرده است. گویا این تیم قرار است بدون خرید بازیکن جدید به رقابت های نیم فصل دوم پا بگذارد.

شنیده ها حاکی از آن است که علیرضا افضل سرمربی تیم مس سونگون هنوز تصمیمی بابت خرید بازیکن جدید نگرفته است. به طوری که او از شرایط مس کاملاً راضی است و تصمیم دارد با همین بازیکنان فعلی به ادامه رقابت های لیگ برتر بپردازد. 


بیشتر بخوانید: لژیونر فوتسال ایران به تیم سابق خود بازگشت


در تیم فوتسال مس سونگون چند بازیکن مصدوم وجود دارد که تا حدودی دست افضل را در تمرینات تیم بسته است. از جمله بازیکنان مصدوم این تیم، مسلم اولاد قبا است که قبل از آغاز جام باشگاه های آسیا دچار آسیب دیدگی شدیدی شد، به طوری که نتوانست این تیم را در رقابت های آسیایی و حتی جام باشگاه های جهان همراهی کند. از باشگاه مس سونگون خبر می رسد که گویا مصدومیت اولاد قبا تا حدود بسیار زیادی برطرف شده و اکنون در کنار دیگر بازیکنان تیم مشغول به تمرین است.

از دیگر بازیکنان مصدوم تیم مس سونگون می توان به سعید تقی زاده و علیرضا عسگری هم اشاره کرد. سعید تقی زاده در جریان مسابقات جام باشگاه های آسیا مقابل نماینده کویت دچار آسب دیدگی شدیدی شد و ادامه بازی های مس را در مسابقات جام باشگاه های آسیا و همچنین جام باشگاه های جهان را از دست داد.

شنیده ها حاکی از آن است که سعید تقی زاده بازیکن مس هم اکنون در حال گذراندن دوران نقاهت است و آن طور که خبرها به گوش می رسد گویا مصدومیت او ۴ ماه به طول می انجامد و پس از آن مدت می تواند برای تیمش به میدان برود. 


بیشتر بخوانید: دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال کشورمان به سن ایچ ساوه پیوست


همچنین دیگر بازیکن مصدوم مس سونگون علیرضا عسگری بازیکن ملی پوش فوتسال کشورمان است که در آخرین تمرین تیم ملی فوتسال  قبل از رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا از ناحیه شکم دچار مصدومیت شد و همین دلیل نتوانست به رقابت های ارومیه اعزام شود و به دنبال آن محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان به جای او علیرضا جوان بازیکن تیم فوتسال سن ایچ ساوه را به ترکیب تیم ملی اضافه کرد.

لازم به توضیح است تیم فوتسال مس سونگون به دلیل آن که در رقابت های جام باشگاه های آسیا و جام باشگاه های جهان حضور داشت نتوانست چهار دیدار خود را در رقابت های لیگ برتر انجام دهد و به همین علت سازمان لیگ برتر فوتسال تصمیم گرفت بازی های این تیم را در تعطیلات نیم فصل برگزار کند.

مس سونگون پس از بازگشت از مسابقات جام باشگاه های آسیا و جام باشگاه های جهان هر ۴ بازی معوقه خود را برگزار کرد، به طوری که اکنون با کسب ۲۶ امتیار در صدر جدول مسابقات لیگ برتر قرار گرفته و پس از کسب این نتایج موفق شد، خود را قهرمان نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر معرفی کند.


بیشتر بخوانید: هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال تشکیل جلسه داد


انتهای پیام/

آخرین اخبار تیم فوتسال مس سونگون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار