همزمان با هفته خوشنویسی، نمایشگاه آثار هنرمندان خوشنویسی بروجردی در نگارخانه استاد جواد بختیاری مجتمع فرهنگی هنری دکتر زرین کوب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  همزمان با هفته خوشنویسی، نمایشگاه آثار هنرمندان خوشنویسی بروجردی در نگارخانه استاد جواد بختیاری مجتمع فرهنگی هنری دکتر زرین کوب برگزار شد.
نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمندان فارغ التحصیل ممتاز و فوق ممتاز انجمن خوشنویسان بروجرد، یکشنبه ۲۸ مهر ماه به مناسبت هفته خوشنویسی در نگارخانه استاد جواد بختیاری مجتمع فرهنگی هنری دکتر عبدالحسین زرینکوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد افتتاح گردید.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه وخوشنویسی " فرزاد درخشان" رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد و جمعی از اساتید و هنرمندان خوشنویسی بروجرد و کلیه هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه و جمعی از مردم علاقمند به هنر خوشنویسی حضور داشتند.
این نمایشگاه مزین شده است به بیش از ۵۰ اثر خوشنویسی ارزشمند هنرمندان و اساتید خوشنویسی انجمن خوشنویسان بروجرد که به مدت یک هفته و تا پنجشنبه ۲ آبان صبح‌ها از ساعت ۹تا ۱۲ و عصر‌ها از ساعت۱۶تا ۱۹ پذیرای بازدید علاقمندان می‌باشد.

انتهای پیام/ب

نمایشگاه خوشنویسی در بروجرد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار