اخوان از اعمال۱۰ تا ۲۵ درصد تخفیف عوارض ساختمانی همزمان با سالگرد ورودحضرت معصومه (س) به شهر قم تا روز ۲۲ بهمن خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مجید اخوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر قم با اشاره به تصویب اعمال تخفیف عوارض ساختمانی در شهر قم گفت: همزمان با سالگرد ورود حضرت معصومه (س) به شهر مقدس قم که روز قم نام‌گذاری شده است، تخفیف عوارض ساختمانی به این مناسبت آ‌غاز می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر قم با بیان اینکه روند ارائه تخفیف شهرداری تا روز ۲۲ بهمن و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دو مقطع از ۳۰ آبان تا ۱۹ دی و از ۱۹ دی تا ۲۲ بهمن اعمال می‌شود افزود: در مقطع نخست ۲۵ درصد تخفیف به‌شرط پرداخت نقدی به‌صورت یکجا اعمال می‌شود.

اخوان ادامه داد: روش دیگری در مقطع نخست پیش‌بینی شده است که اگر ۳۰ درصد پرداخت عوارض ساختمان به‌صورت نقد و مابقی در ۸ قسط پرداخت شود، ۱۵ درصد تخفیف داده می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر قم با تأکید بر اینکه در مقطع دوم نیز ۵ درصد از هر دو روشی که در مقطع اول پیش‌بینی شده است،کم خواهد شد، تصریح کرد: در این مقطع نیز تخفیف نقدی ۲۰ درصد و تخفیف اقساط که ۳۰ درصد نقد و مابقی در ۸ قسط پرداخت شود نیز ۱۰ درصد اعمال می‌شود.

به گفته اخوان در جرائم کمیسیون ماده ۱۰۰ فقط شهرداری زمینه تقسیط را برای احکام صادر شده فراهم می‌کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر قم یادآورشد: پیش‌شرط اعمال تخفیف‌های شهرداری در عوارض ساختمانی، ثبت در سامانه «قم‌یار» است که مقدمه تشویق مردم به استفاده از خدمات غیرحضوری باشد و در این راستا قید شده که مؤدیان جهت بهره‌مندی از مساعدت‌ها باید ابتدا در سامانه ثبت کنند.

انتهای پیام/ح

اعمال تخفیفات ۱۰ تا ۲۵ درصدی عوارض ساختمانی تا ۲۲ بهمن در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار