اخوان گفت:سالیانه ۳۰۰ هزار تن آسفالت توسط سازمان توسعه و عمران شهرداری تولید می‌شود و باید قرارداد خرید آسفالت توسط شهرداری قم از سازمان توسعه و عمران را اصلاح کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مجید اخوان عضو شورای اسلامی شهر قم پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به عملکرد سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: سالیانه۳۰۰ هزار تن آسفالت توسط این سازمان تولید می‌شود،به علت نوسانات قیمت قیر شاهد افزایش قیمت آسفالت در سال جاری بودیم و به همین دلیل باید قرارداد خرید آسفالت توسط شهرداری از سازمان توسعه و عمران را اصلاح کنیم.

روح الله امراللهی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم در ادامه این جلسه عنوان کرد: اعطای مجوز کاربری موقت تجاری به برخی از مشاغل در شهر در قالب ماده ۳۷ موجب شده است که ماهیت مسکونی برخی از خیابان‌های قم تغییر پیدا کند و مشکلات ترافیکی به وجود بیاید که پیش از این وجود نداشت.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: شهرداری براساس ماده ۳۷ مجوز کاربری موقت به بعضی از صنوف برای حداکثر مدت سه سال می‌داد، در حالی که سیاست شورای اسلامی شهر قم توسعه مشاغل در کاربری‌های مسکونی نیست.

انتهای پیام/ح

تولید سالیانه ۳۰۰ هزار تن آسفالت توسط سازمان توسعه و عمران شهرداری قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار