اعضای شورای شهر تهران لایحه یک فوریت تعیین رشته‌های تخصصی مراکز آموزشی علمی-کاربردی شهرداری تهران را با ۱۴ رأی موافق به تصویب رساندند.

تصویب یک فوریت لایحه تعیین رشته‌های تخصصی مراکز آموزشی علمی-کاربردی شهرداری تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی یک فوریت لایحه شهرداری تهران درباره تعیین رشته‌های تخصصی مراکز آموزش علمی-کاربردی شهرداری تهران در دستور کار یکصد و هفتاد و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران قرار گرفت.

علی اعطا عضو شورای شهر تهران در مخالفت با فوریت این طرح گفت: شهرداری نباید شورای شهر را در عمل انجام شده قرار دهد و این گونه مطرح کردن فوریت طرح‌ها مبنی بر اینکه اگر شهرداری فوریت را به تصویب نرساند ذی حساب نمی‌تواند هزینه‌های آن را انجام دهد امری نادرست است و از اعضای شورای شهر می‌خواهم که این استدلال را نپذیرند و به آن رأی ندهند.

پس از مخالفت اعطا عضو شورای شهر تهران، حسن رسولی خزانه دار شورای شهر تهران در موافقت با فوریت این طرح اظهار کرد:‌۱۶ اردیبهشت ماه امسال شورای شهر تهران در قالب مصوبه‌ای شهرداری را موظف کرد که مراکز علمی-کاربردی را ساماندهی کند و بر این اساس تعداد مراکز علمی-کاربردی از ۹ به ۴ مرکز تقلیل یافت.


بیشتر بخوانید: تهران شهری جذاب برای گردشگران و فعالان فرهنگی است


خزانه دار شورای شهر تهران تأکید کرد: از اول مهر ماه هزینه کرد خارج از این چارچوب ممنوع است و شهرداری باید گزارش کاملی از این اقدام را ارائه کند و اگر این امر به تأخیر بیفتد ما نمی‌توانیم هزینه‌ای انجام دهیم و از این رو می‌خواهم اعضای شورای شهر تهران به فوریت آن رأی دهند.

پس از اظهارنظر موافقان و مخالفان فوریت لایحه شهرداری تهران درباره تعیین رشته‌های تخصصی مراکز آموزشی علمی-کاربردی شهرداری تهران در صحن شورای شهر به رأی گذاشته شد و اعضای شورا با ۱۴ رأی موافق به یک فوریت آن رأی مثبت دادند.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات از تعیین رشته‌های تخصصی مراکز آموزش علمی-کاربردی شهرداری تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.