مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: سرعت تکمیل اماکن ورزشی در سروستان مطلوب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدرعلی کامیاب حیدر علی کامیاب که در حاشیه سفر یک روزه خود به شهرستان سروستان سخن می‌گفت با اشاره به بازدیدش از پروژه‌های در حال ساخت در این شهرستان، گفت: موانعی در مسیر بهسازی زمین ورزشی روستای مهارلو وجود داشت که با هماهنگی فرماندار این موانع مرتفع و در آینده‌ای نزدیک این روستا صاحب یک زمین چمن مصنوعی خواهد شد.

او با اشاره به بازدیدش از زمین ورزشی وسالن چند منظوره شهید ناصری در روستای سیف آباد از بخش کوهنجان، گفت: در کنار خدماتی که دولت به مردم این روستا ارائه کرده یک زمین چمن مصنوعی نیز در آینده‌ای نزدیک تقدیم به جوانان این روستا خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در ادامه از پیشرفت ۶۰ درصدی سالن ورزشی چند منظوره در حال احداث روستای طالب بیگی بخش مرکزی از توابع شهرستان سروستان خبر داد گفت: این پروژه ورزشی زودی پس از تکمیل به بهره برداری می‌رسد.

کامیاب با بیان اینکه خوابگاه ورزشی و استخر سرپوشیده در حال احداث بخش مرکزی سروستان به ترتیب ۴۰ و ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت:براساس برنامه این استخر قرار است در سال ۹۹ به بهره برداری برسد.

به اعتقاد او، با افتتاح این مجموعه آرزوی دیرینه مردم علاقمند به ورزش، خصوصا دوست داران ورزش شنا در این شهرستان به واقعیت خواهد پیوست.

دبیر شورای عالی ورزش استان با بیان اینکه پایه‌های توسعه همه جانبه ورزش فارس براساس عدالت محوری بنا شده است افزود:تاکید استاندارفارس نیز براین است که مناطق و نواحی که تاکنون به هر دلیلی از این توسعه کم بهره بوده اند بیش ازپیش مورد توجه قرار گیرند.
انتهای پیام/م

بازدید مدیرکل ورزش و جوانان فارس از پروژه‌های ورزشی سروستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار