امام جمعه بجنورد گفت: اربعین نماد شیعه و نشان پیوند با اهل بیت (علیهم السلام) است.

اربعین نمایش اقتدار جهان اسلام استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی امام جمعه بجنورد گفت: زیارت اربعین نماد تشیع و نشان پیوند شیعیان با اهل بیت (ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: اربعین یعنی مودت و محبتتان را به میدان بیاورید و به رخ همه بکشید و به عالم بگویید ما وصل به کدام سرچشمه معرفتی هستیم.

امام جمعه بجنورد همچنین اربعین را نشانه قدرت واقتدار جهان اسلام د انست و گفت: امروز میلیون‌ها نفر دلباخه و عاشق که از سرتاسر دنیا راه می‌افتند تا در مسیر نجف و کربلا و دیگر مسیر‌ها وجود خودشان را نشان دهند نمایانگر قوت اسلامند که بعد از هزار و چهارصد سال مردم را به صحنه می‌آورد وتمدن سازی می‌کند.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع نخبگان، نخبه پروری را افتخار ایران اسلامی دانست وافزود: آفرین به این جوانانی که در اوج جوانی استعداد و انرژیشان را مثبت و در راه توسعه وپیشرفت کشور مصرف می‌کنند.

خطیب جمعه بجنورد در ادامه با تجلیل از اقدام تحسین برانگیز نیرو‌های اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دستگیری روح الله زم، سرشبکه کانال انحرافی و ضدانقلاب آمد نیوز گفت: اهمیت اجرای این عملیات کمتر از سرنگون کردن پهباد آمریکا نبود و امروز این حرکت‌ها کمر آمریکا را شکست و آبرویش را در دنیا برد همچنان که امید بسیاری از دشمنان داخلی و خارجی که دل به این شبکه مزدور بسته بودند را ناامید کرد.

انتهای پیام/ ر

اربعین نمایش اقتدار جهان اسلام است

برچسب ها: اربعین ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.