معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی گفت: با بررسی عملکرد مجموعه‌های اداری در هفته دولت، دستگاه‌های برتر در پرداختن به برنامه‌های این مناسبت معرفی می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  علی قلیزاده معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، حضور در طرح میز خدمت در مصلا‌های نماز جمعه، برگزاری نشست خبری و بیان خدمات دولت در رسانه ها، تهیه بسته‌های تبلیغی از جمله پوستر، اینفوگرافی، نماهنگ و محتوا‌های مطبوعاتی و فضاسازی محیطی برای هفته دولت از جمله انتظارات ستاد بزرگداشت هفته دولت از دستگاه‌های خراسان شمالی است.

قلیزاده، هفته دولت را متعلق به همه مردم و مسئولان دانست و افزود: اجرای برنامه‌های خلاقانه که نشان دهنده مشارکت مردم و مسئولان بوده و بتوان آن را به عنوان الگو در طول سال تکرار کرد از دیگر انتظارات از مجموعه‌های اداری است تا مسئولان بدانند مردم در عین نیاز به خدمات بخش دولتی، خواستار خدمات آن‌ها به شیوه‌های جدید و خلاقانه هستند.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در خراسان شمالی از همه مسئولان خواست با برگزاری گردهمایی به مناسبت این هفته، توجه به نیرو‌های انسانی و شنیدن انتقادات و پیشنهاد‌های کارکنان خود را در دستور کار قرار دهند.

او حضور در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و نشست‌های خبری را بهترین فرصت برای اطلاع رسانی از خدمات دولت به مردم دانست و از مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها خواست با هماهنگی مدیران خود، حضورشان در عرصه‌های رسانه‌ای را با هدف ارائه بهتر خدمات به مردم بهبود بخشند.
انتهای پیام/ط


معرفی دستگاه‌های برتر خراسان شمالی در هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.