به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش مسابقات دو و میدانی بانوان در استادیوم تختی شهربابک برگزار شد.

محبوبه هاوشکی، مسئول برگزاری مسابقات دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش، مسابقات دو و میدانی بانوان در استادیوم تختی شهربابک برگزار شد.

او بیان داشت: در این رقابت‌ها ۴۲ نفر در رده سنی ۷ تا ۳۰ سال شرکت کردند.

هاوشکی افزود: این رقابت‌ها به همت امور بانوان اداره ورزش و جوانان، باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری و هیئت ورزش‌های همگانی شهربابک برگزار شد.

او شناخت استعداد‌های شهربابک در رشته دو و میدانی را از اهداف برگزاری این رقابت‌ها خواند و ابراز امیدواری کرد: با برگزاری چنین مسابقات ورزشی در بخش بانوان شاهد شادابی و سرزندگی بیش از پیش بانوان شهرستان باشیم.

هاوشکی با بیان اینکه ورزش صرفاً قهرمانی و پرورش افرادی خاص برای کسب مدال‌های برتر نیست، تصریح کرد: برگزاری مسابقات و برگزیدن افراد به عنوان قهرمان، وسیله‌ای برای رسیدن به هدف مهم‌تر ورزش، یعنی همگانی کردن ورزش و حضور بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه است که به سلامتی، تندرستی، نشاط و شادابی جامعه منجر می‌شود.

او با اشاره به اینکه در پایان از برگزیدگان این مسابقات با اهدای جوائزی تقدیر شد، از حضور احمدپور معاون شهرداری شهربابک، محسن سفلائی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری، نعمت از کارکنان اداره ورزش و جوانان و هاوشکی رئیس هیئت ورزش‌های همگانی این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

رقابت ۴۲ دونده در شهربابک به مناسبت هفته تربیت بدنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار