مسئول موکب خدام زوار الحسین (ع) مستقر در پایانه مرزی چذابه گفت: جوانان غیور شهرستان دشت آزادگان در این موکب به زوار امام حسین (ع) خدمات رفاهی و فرهنگی ارائه می‌دهند.

سید احمد سبهانی مسئول موکب خدام زوار الحسین (ع) مستقر در پایانه مرزی چذابه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۴ سال است که این موکب تاسیس شده است و در ایام اربعین حسینی به زوار حضرت سیدالشهداء (ع) بصورت شبانه روزی خدمت می‌کنیم.

او افزود: ۳ وعده غذایی در طول روز با ظرفیت ۵۰۰ پرس غذای گرم آماده و از زوار امام حسین (ع) پذیرایی می‌کنیم، همچنین امکانات رفاهی برای استراحت آن‌ها ایجاد شده است تا پس از استراحت و خواب کافی به سفر معنوی خود ادامه دهند.

سبهانی اظهار داشت: حدود ۵۰ نفر از جوانان غیور دشت آزادگان و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) بصورت ۲۴ ساعته به زوار اربعین خدمت رسانی می‌کنند.

مدیر موکب خادم الحسین (ع) ادامه داد: علاوه بر ارائه خدمات رفاهی به زائران، فعالیت‌های فرهنگی نیز انجام می‌شود.

هم اکنون ساخت موکب ثابت درحال انجام است و حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و مابقی عملیات ساخت و ساز نیز پس از اربعین آغاز می‌شود تا ان شاءالله بتوانیم در سال‌های آینده در مواکبی با امکانات رفاهی بهتر به زائران خدمات ارائه دهیم.

انتهای پیام/گ

خدمت خادمان امام حسین (ع)، بی مرز است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.