معاون سیاسی-اجتماعی استاندار خوزستان و مسئول قرارگاه اربعین در مرز چذابه آمادگی این پایانه مرزی برای پذیرش زائران اربعین حسینی را اعلام کرد.

علی حسین حسین زاده معاون سیاسی-اجتماعی استاندار خوزستان و مسئول قرارگاه اربعین در مرز چذابه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تهمیداتی در مرز چذابه اندیشیده شده و اتوبوس درون شهری و برون شهری به تعداد کافی در این پایانه مرزی مستقر شده و امکانات لازم برای زائران عتبات عالیات فراهم شده است.

او افزود: باتوجه به تراکم و ازدخام جمعیت در سایر مرز‌های کشور، آمادگی خود را برای ورود و خروج زائران در پایانه مرزی چذابه را اعلام می‌کنیم و آماده پذیرش زائران اربعین حسینی هستیم و مواکب هم برای خدمت رسانی به زائران آماده هستند.

ظرفیت پارکینگ جنوبی تکمیل نشده است

حسین زاده اظهار داشت: ظرفیت پارکینگ شمالی مرز چذابه تکمیل شده است، ولی پارکینگ جنوبی که ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودرو را داشت و بخشی از آن همچنان خالی است و ظرفیت دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: زائرانی که به کشور بازمی گردند، با اتوبوس‌های درون شهری که بصورت شبانه روزی فعال هستند، به وسیله این اتوبوس‌ها تا پارکینگ‌های مذکور جابجا خواهند شد.

به گفته مسئول قرارگاه اربعین در مرز چذابه، اماکنی بصورت شبانه روزی با ظرفیت‌های بالا از مسیر چذابه تا اهواز با امکان پذیرایی از زوار تعیین شده است تا زائران پس از استراحت کافی به شهر‌های خود بازگردند.

معاون سیاسی-اجتماعی استاندار خوزستان در پایان از زائران خواست در مسیر بازگشت به شهر‌های خود پس از استراحت کامل و با آرامش به مسیر خود ادامه دهند تا شاهد اتفاقات تلخ و ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.