معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: ۴ هزار و ۸۴۰ نفر از زائران اربعین حسینی جنوب کرمان با استفاده از ناوگان اتوبوسی پایانه‌های مرزی اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجتبی محمودی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره به ادامه نظارت‌ها بر ناوگان حمل و نقل زائران اربعین جنوب استان گفت: به رغم اینکه تا اربعین حسینی فرصتی نمانده است همچنان تقاضا برای سفر اربعین از جنوب کرمان وجود دارد.

او افزود: تیم‌های نظارتی از کارشناسان حمل و نقل این اداره کل در قالب ۱۰ تیم نظارتی هم اکنون کار نظارت بر ناوگان حمل و نقل و اعزام ناوگان اتوبوسی برای حمل و نقل زائران را رصد و نظارت می‌کنند.

محمودی از ثبت نام بیش از ۲۴ هزار نفر زائر از جنوب استان برای اعزام و شرکت در مراسم اربعین حسینی به مقصد کشور عراق خبر داد و گفت: از این تعداد در موج اول سفر بیش از ۱۰ هزار نفر از مرز خارج شده اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از اعزام ۴ هزارو ۸۴۰ نفر از زائران از حوزه جنوب استان کرمان با استفاده از ناوگان اتوبوسی خبر داد و گفت: این تعداد مسافر در قالب ۱۲۲ سفر به مرز‌های مشخص شده اعزام شده اند.

او از در حال اعزام و در راه بودن بیش ۱۴ هزار نفر دیگر برای شرکت در مراسم اربعین حسینی خبر داد و گفت: کلیه تمهیدات لازم برای بازگشت زائران از طریق ناوگان اعزامی در نظر گرفته شده است تا زائرانی که از جنوب استان و با استفاده از ناوگان حمل و نقل اتوبوسی اعزام شده اند به شهر‌های خود برگشت داده شوند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه جهت استفاده از توان حداکثری ناوگان حمل و نقل عمومی از امروز تا ۲۹ مهر ماه کلیه توان ناوگان به جهت حجم زیاد زائران مشرف شده امسال به کربلا برای حمل و نقل این عزیزان استفاده خواهد شد و مسافرانی که در درون استان خواستار سفر به مناطق مختلف کشور هستند تا جایی که امکان دارد در این تاریخ‌ها سفر خود را مدیریت یا از دیگر وسایل حمل و نقلی استفاده کنند تا طرح بازگشت زائران به اتمام برسد.

محمودی از زائرانی که در حال برگشت به مرز‌ها هستند هم خواست با توجه به حجم ورودی زائر از مرز عراق ضمن داشتن صبر و حوصله با عوامل حمل و نقل همکاری لازم را داشته باشند تا زمینه حمل و نقل مناسب و بی خطری برای همه زائران فراهم شود.

انتهای پیام/ی

کلیه تمهیدات لازم برای بازگشت زائران از عراق در نظر گرفته شده

برچسب ها: حمل و نقل ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار