رییس اداره اوقاف و امور خیریه ماهان از پذیرایی و اطعام روزانه به بیش از ۱۰ هزار زائر ایرانی و پاکستانی در موکب خدمتگذاران حسینی این اداره در ماهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید مرتضوی رییس اداره اوقاف و امور خیریه ماهان در گزارشی به خدمات موکب خدمتگذاران حسینی اداره اوقاف پرداخت و گفت: با تلاش خدمتگذاران در  موکب ماهان روزانه شش هزار زائرپاکستانی و چهار هزار زائر ایرانی اربعین اطعام می‌شوند.

او با بیان اینکه خدمات ارائه شده در بحث خدمات پذیرایی، اسکان موقت، اطعام و خدمات پزشکی زائران را شامل می‌شود، گفت: با هماهنگی با سرموکب داران شهرستان بم و زاهدان به زائران ایرانی مناطق جنوبی استان و استان سیستان و بلوچستان، خدمات پذیرایی و اطعام انجام می‌شود.

مرتضوی با اشاره به افزایش ورودی کاروان‌های زائران پاکستانی به استان و لزوم توجه به خدمات بهتر پذیرایی بر حمایت و کمک‌های خیران و دستگاه‌های متولی به این موکب تاکید کرد، و افزود: در راستای تکمیل خدمات توزیع وعده غذای گرم طی چند روز آینده بیش از ۱۰ هزار وعده غذای گرم از محل نیات موقوفات پخت و آماده برای توزیع در بین زائران خواهد شد.

رییس اداره اوقاف ماهان تصریح کرد: تا کنون ۲تن و ۵۰۰ هزار کیلو گرم برنج، ۲۰ هزاربطری آب معدنی و همچنین بیش از ۳۵۰ کیلوگرم گوشت مرغ از محل موقوفات به آشپزخانه این موکب ارسال شده است.

انتهای پیام/ی

طبخ غذا برای زائران خارجی اربعین حسینی در کرمان

برچسب ها: سازمان اوقاف ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار