امیر حسین فتحی به خبر استعفایش در استقلال واکنش نشان داد.

فتحی: استعفایم شایعه است/ با همکاری اعضا به دنبال حل مشکلات باشگاه هستیمامیر حسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه این روز‌ها بار‌ها بحث استعفای او به گوش می‌رسد گفت: بحث استعفای من شایعه است و تکذیب می‌کنم. نمی‌دانم چرا در هر برهه زمانی که استقلال نیاز به آرامش داشته و در کوران مسابقات قرار دارد بحث استعفای من مطرح می‌شود. در جلسات اخیری که در وزارت ورزش و جوانان هم داشتم، بحث استعفایی در کار نبوده و با تمام توان و در کنار دیگر اعضای هیأت مدیره به فکر حل مشکلات باشگاه هستیم.

او درباره جذب بازیکن جدید برای تیم بیان کرد: با توجه به خواسته استراماچونی به دنبال بررسی گزینه‌های مد نظر بوده و در کمترین زمان جذب یک بازیکن را در دستور کار قرار می‌دهیم تا مشکلی بوجود نیاید.

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: استقلال فردا پنجشنبه در بازی مهمی به میدان می‌رود و تمامی تلاشمان بر این است تا در جام حذفی بدرخشیم و بتوانیم موفق باشیم. همچنین در بازی‌های لیگ به دنبال کسب امتیاز خواهیم بود تا با بازگشت به جمع مدعیان جایگاه استقلال را حفظ کنیم.


بیشتر بخوانید: ۲ طلبکار مقابل درب باشگاه استقلال


انتهای پیام/

اظهارات فتحی درباره جایگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
آقای فتحی لطفا از استقلال برو...
آخرین اخبار