نشست خبری سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران پیش از بازی با شاهین شهرداری بوشهر به دلیل اقدام عجیب خبرنگاران لغو شد.

فربد بقایی، مدیر رسانه تیم فوتبال سایپا تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره دلیل برگزار نشدن نشست خبری پیش از بازی این تیم با شاهین بوشهر بیان کرد: تیم سایپا در زمان مناسب و به موقع برای برگزاری این دیدار به بوشهر آمد و از صبح پیگیر برگزاری نشست هستیم. قرار شد ابراهیم صادقی، سرمربی تیم مان هم در نشست خبری مربوط به این بازی شرکت کند. او حتی برای حضور در این نشست تمرین سایپا را نیمه کاره رها کرد.

او افزود: با این تفاسیر به دلیل حاضر نشدن سرمربی شاهین در نشست خبری، خبرنگاران بوشهری هم محل برگزاری نشست را ترک کرده و حاضر نشدند در نشست خبری ابراهیم صادقی شرکت کنند.


بیشتر بخوانید: بازی جام حذفی استقلال تحت تاثیر تیم ملی فوتبال!


بقایی تصریح کرد: سرمربی تیم سایپا آماده حضور در نشست خبری بود، اما پس از این اقدام خبرنگاران، مسئولان هیئت فوتبال بوشهر از صادقی خواستند به محل نشست خبری نرود و او را در ساختمان هیئت فوتبال حفظ کردند. بار‌ها دیده ایم سرمربی تیم‌ها به دلایل مختلف در نشست خبری قبل بازی حاضر نمی‌شوند، اما سرمربی سایپا همواره در نشست خبری بازی‌های خارج از خانه مان شرکت کرده است و وقتی خود خبرنگاران محل نشست را ترک می‌کنند و کنفرانسی برگزار نمی‌شود، دیگر این موضوع دست ما نیست.

بازی شاهین شهرداری بوشهر و سایپا در چارچوب بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸ فردا انجام می‌شود.

صادقی به احترام اصحاب رسانه تمرین تیم را نیمه کاره رها کرد، اما در نهایت با چنین صحنه و برخوردی مواجه شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام حذفی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
این تو لیگ ایران چیزی نیس
آخرین اخبار