رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران گفت: اگر نامه یا استعفایی داده شود باید به هیئت مدیره داده شود که تا این لحظه چنین امری صورت نگرفته و امیر حسین فتحی مدیرعامل استقلال است.

اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مطرح شدن استعفای امیر حسین  فتحی از سِمت مدیرعاملی باشگاه استقلال اظهار داشت: اگر نامه یا استعفایی داده شود باید به هیئت مدیره داده شود که تا این لحظه چنین امری صورت نگرفته است.

او ادامه داد: طبق اساسنامه انتخاب هیئت مدیره بر عهده مجمع و وزیر ورزش و جوانان و بر اساس همان اساسنامه انتخاب مدیر عامل بر عهده هیئت مدیره است و تا این لحظه هیچ گونه استعفا یا بر کناری فتحی در هیئت مدیره مطرح نشده و علاوه بر اینکه در مجمعی که سالانه با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار می‌شود وزیر به ادامه کار فتحی اصرار داشت و این موضوع را اعلام کرد؛ لذا تمامی مطالبی که علیه فتحی درباره برکناری و استعفای او مطرح می‌شود صحت ندارد و قابل قبول نیست.


بیشتر بخوانید: ۲ طلبکار مقابل درب باشگاه استقلال


همچنین رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در هفته آینده با برگزاری نشست خبری درباره تمامی اتفاقات باشگاه استقلال صحبت خواهد کرد تا هواداران آبی پوش در جریان امورات باشگاه قرار بگیرند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار