مهم‌ترین حوادث امروز ۲۳ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۲۳ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف کالای قاچاق ۷ میلیاردی در خرم بید

فرمانده انتظامی خرم بید از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید جوکار گفت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید "جنتی فر" این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این کامیون ۲ هزار و ۱۲۸ عدد کمپرسور یخچال قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم بید افزود: ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۱۳۲ کیلو حشیش در فارس

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۱۳۲ کیلوگرم حشیش در بازرسی از یک خودرو نیسان خبر داد.

سرهنگ عبدالله خسروانی بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از خبری مبنی بر نگهداری مواد مخدر در یک باغ مطلع و جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: مأموران در بازرسی از یک دستگاه نیسان پارک شده در این باغ، ۱۳۲ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با بیان اینکه هیچ فرد یا افرادی در باغ حضور نداشتند، گفت: تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان این پرونده ادامه دارد.

یک کشته در تصادف فیروزآباد

محمد جواد مرادیان، مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: تصادف سمند و سانتافه در محور فیروز آباد-جم (گردنه دارالمیزان)، یک کشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

او افزود: مصدومان این حادثه با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان توحید جم منتقل شدند.

کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در خنج

فرمانده انتظامی خنج از کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کرامت کریمی گفت: ماموران انتظامی شهرستان خنج هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی شهرستان، به یک کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این کامیون، ۱۰ تن چوب قاچاق کشف و یک متهم در این خصوص دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ کریمی در پایان با اشاره به این که کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

۳۶ کیلو تریاک در یک منزل

فرمانده انتظامی شهرستان زرین دشت از کشف ۳۶ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل خبر داد.

سرهنگ محمد بردبا اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان مطلع شدند فردی در این شهرستان اقدام به نگهداری و توزیع مواد مخدر می‌کند.

او ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل اختفاء این فرد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ بردبار افزود: در بازرسی از منزل این فرد، ۳۶ کیلوگرم تریاک کشف و متهم به همراه ۳ همدست وی دستگیر شدند.

صاعقه در کازرون جان یک نفر را گرفت

فرمانده انتظامی کازرون از مرگ یک نفر بر اثر برخورد صاعقه با وی خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی نژاد گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه در یکی از روستا‌های این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: مأموران مشاهده کردند یکی از اهالی آن روستا که برای بازدید از کندو‌های عسل خود به کوهستان رفته بوده است، بر اثر برخورد صاعقه جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جسد نامبرده به سردخانه منتقل شد.

سارقان احشام در خرم بید دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان خرم بید از دستگیری دو سارق احشام و کشف ۸ فقره سرقت از آنان خبر داد.

سرهنگ حمید جوکار بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مأموران موفق شدند دو سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم بید خاطر نشان کرد: سارقان در بازجویی‌های پلیس به ۸ فقره سرقت احشام در سطح شهرستان اعتراف کردند.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.