مهم‌ترین حوادث امروز ۲۲ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۲۲ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در سمند

فرمانده انتظامی جهرم از کشف ۱۳ رأس گوسفند قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ افشین حیدری اظهار کرد: ماموران انتظامی بخش کردیان شهرستان جهرم هنگام گشت زنی در محور فسا - جهرم به یک دستگاه خودرو سمند مظنون شده و دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه اقدام به فرار کرد.

او افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۱۳ رأس گوسفند قاچاق کشف و یک متهم در این خصوص دستگیر شد.

سرهنگ حیدری از مردم و شهروندان خواست برای مبارزه با قاچاق کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی کشور که با اقدامات سودجویانه اختلالاتی در اقتصاد و معیشت مردم ایجاد می‌کنند، اطلاعات خود در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

کشف بیش از ۷۰ کیلوگرم تریاک در فسا

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از کشف ۷۵ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک خودرو وانت نیسان خبر داد.

سرهنگ فرج رستمی فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فسا در اجرای طرح مقابله با قاچاقچیان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از ورودی‌های شهرستان، به یک وانت نیسان که در کنار جاده متوقف شده بود، مشکوک شدند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، مقدار ۷۵ کیلو تریاک کشف و در این خصوص یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

پژو ۴۰۵ حامل ۲۹ کیلو تریاک متوقف شد

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان نی ریز، ۲۹ کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ سید خالد یوسفی فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی قطرویه هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مظنون و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۲۹ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف و ۲ متهم در این خصوص دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز افزود: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر با جدیت در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان نی ریز قرار دارد.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.