رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در چند روز مانده به اربعین حسینی، ترافیک در جاده‌های ایلام و منتهی به پایانه مرزی مهران روان است و در حال حاضر همه مسیر‌ها باز است.

ترافیک روان در جاده‌های ایلام و منتهی به پایانه مرزی مهران / تردد ۳۲۰ هزار خودرو در مهران

سرهنگ رضا همتی زاده در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت:با توجه به روان بودن تردد در محورهای منتهی به مرز ، هم اکنون بیش از ۹۰ اکیپ گشت خودروئی فعال هستند و به صورت شبانه روز به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می‌کنند.

او با بیان اینکه در طول ۱۳ روزه اول ماه صفر، بیش از ۲۰۰ هزار خودروی سواری و بیش از ۱۱ هزار اتوبوس وارد شهر مهران شده است، اظهار کرد: در مجموع حدود ۳۲۰ هزار تردد خودروئی در ورودی و خروجی شهر مهران ثبت شده است.

همتی زاده با اشاره به افزایش چند برابری ترددات زائران در شهر مهران بیان کرد: پلیس در روز‌های آینده با توجه به شرایط انجام شده در نظر دارد اگر بار ترافیک سنگین بود، محدودیت‌هایی را در سطح جاده‌های استان و با یک طرفه کردن مسیر مهران_ ایلام و ایلام به سرابله انجام دهد.

او با درخواست همکاری مردم در چند روز آینده با پلیس مطرح کرد: ایجاد موکب و محل‌های توزیع نذورات در غیر از مکان‌های مشخص شده، ممنوع است چرا که باعث وقوع گره‌های ترافیکی خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: در حال حاضر بعضی از رانندگان جهت استراحت در حاشیه جاده‌ها توقف کرده که این کار باعث ترافیک و ایجاد گره شده است.

او افزود: به زائران توصیه می کنیم رعایت سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند و در حالت خستگی و خواب آلودگی به هیچ وجه رانندگی نکرده و در صورت امکان هر دو ساعت یک بار در حاشیه جاده‌ها و مکان‌های امن توقف و به استراحت کوتاهی پرداخته تا از تصادفات ناگوار جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ ن

 تردد روان در جاده های منتهی به مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.