رئیس پلیس راه استان ایلام از کشته شدن یک عابر پیاده بر اثر تصادف با خودرو پراید خبر داد.

کشته شدن عابر پیاده بر اثر تصادف با خودرو پرایدسرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو باور پیاده بلافاصله کارشناسان پلیس را به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه این حادثه در محور ایلام به چرداول و سه راهی هلسم اتفاق افتاد، بیان کرد: کارشناسان پلیس راه، علت تصادف را عدم توجه به جلو سواری پراید ذکر کردند.

رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه این خودرو متعلق به زائران اربعین حسینی و در مسیر بازگشت بوده است، اضافه کرد: رانندگان بایستی هنگام برگشت از سفر معنوی عتبات عالیات و تردد در محور‌های مواصلاتی با صبر و حوصله رانندگی کرده و از انجام هرگونه حرکات حادثه‌ساز خودداری کنند.

سرهنگ همتی زاده یادآور شد:از هم اکنون موج بازگشت زائران اربعین حسینی آغاز شده است و می‌طلبد رانندگان رانندگانی که با خودروی شخصی به این سفر معنوی آمده‌اند هنگام برگشت، سفر خود را مدیریت کرده و پس از استراحت کافی در موکب‌های پیش بینی شده، ادامه مسیر دهند تا با سلامت و خاطره خوش به شهر‌های خود بازگردند.

انتهای پیام/ د

کشته شدن عابر پیاده در سه راهی هلسم

برچسب ها: اربعین 98 ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.