معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت:با توجه به حجم تردد زائران باید در مسیر برگشت مواد غذایی و سوخت کافی همراه داشته باشند.

ضرورت داشتن سوخت کافی و مواد غذایی زائران در مسیر برگشت فرزاد یاسمی معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبر نگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: با توجه به حجم تردد در محور‌های مواصلاتی استان ایلام و عدم استقرار موکب در بعضی نقاط، همچنین شروع موج برگشت زائران بایستی مواد غذایی و سوخت کافی همراه داشته باشند تا در مواقع لزوم و ترافیک‌های سنگین از آن استفاده کنند.

او اظهار کرد: چند روز گذشته در بعضی اوقات با گره‌های ترافیکی طولانی همراه بودیم که با تلاش پلیس این ترافیک روان و رانندگان ادامه مسیر دادند.

معاون اجتماعی انتظامی استان افزود:باتوجه به پیش بینی هواشناسی استان مبنی بر بارش باران در روز های آتی رانندگان باید در هنگام باران خودرو‌های خود را در زمین‌های کشاورزی پارک نکنند تا وسیله نقلیه آن‌ها در گل ولای‌های حاصل از باران زمین‌گیر نشود.

یاسمی یاداور شد: زائران عزیز بدون مدارک قانونی به مرز مراجعه نکنند چرا که در شهر و پایانه مرزی مهران دفاتر صدور روادید وجود ندارد و اجازه خروج بدون گذرنامه و روادید قانونی قطعاً به کسی داده نخواهد شد.

 

انتهای پیام/با

زائران مواد غذایی فاسد نشدنی و سوخت کافی به همراه داشته باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.