با وجود راه اندازی چندین پارکینگ بزرگ با امکانات مناسب در ورودی‌های شهر مهران، باز هم شاهد پارک بی رویه خودرو‌ها در کوچه‌ و خیابان‌های شهر کوچک مهران هستیم.

قانون گریزی یا قانون پذیری/ پارکینگ‌ها چرا تکمیل نمی‌شوند؟سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، گفت: این روز‌ها شهر ۵۰ هزار نفری مهران به پارکینگ خودرو‌های زائران اربعین تبدیل شده به طوری که تردد آدم‌ها در این شهر با محدودیت مواجه شده است.

او افزود: این در حالی است که در چند سال اخیر چندین پارکینگ بزرگ، کوچک و متوسط در اطراف و ورودی‌های شهر مهران با امکانات مناسب راه اندازی شده است.

سرهنگ یاسمی ادامه داد: با وجود اطلاع رسانی‌های گسترده مبنی بر استفاده از پارکینگ‌های ورودی شهر مهران بازهم شاهد ورود روزانه تعداد زیادی خودرو به داخل شهر مهران هستیم.


بیشتر بخوانید: انجام ثبت نام گذرنامه و برگ موقت مسافرتی توسط پلیس گذرنامه ایلام


او اضافه کرد: حجم ورود خودرو‌ها به داخل شهر مهران به حدی بوده که تردد زائران و خدمات رسانی به آن‌ها را با مشکل مواجه کرده و هم زندگی عادی مردم مهران را دچار اختلال کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام در پاسخ به این سوال که علت این موضوع را در چه چیزی می‌بیند، بیان کرد: مردم باید یاد بگیرند که به قانون احترام بگذارند چرا که اجرای قانون برای راحتی و آسایش آن‌ها وضع شده است.

انتهای پیام/ د

پارک خودرو ها در کوچه و خیابان های شهر مهران

 

 

برچسب ها: اربعین 98 ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.