لزوم ارتقا سطح بهداشت و سلامتی جامعه

شهردار بافق بر ارتقا سطح بهداشت و سلامتی جامعه تاکید کرد و گفت: از تمام ظرفیت‌ها برای حفظ سلامت شهروندان استفاده شود.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سیدعلی نوروززاده شهردار بافق در دیدار با سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بافق ضمن تبریک روز دامپزشکی، گفت: دامپزشکی وظایف حساسی برعهده دارد که انجام این مأموریت‌ها نیازمند تعامل و پشتیبانی سایر دستگاه‌ها از جمله شهرداری است.

او استمرار و افزایش سطح همکاری‌های سازنده شهرداری با دامپزشکی را خواستار شد و برای همکاری با این نهاد در راستای افزایش سطح سلامتی شهروندان و پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام قول همکاری داد.

 نوروززاده افزود: با توجه به نقش زیرساختِ اجتماعی که دامپزشکی خصوصا در تغذیه سالم شهروندان دارد، نیاز به یک همکاری متقابل و تعامل مداوم با شهرداری خواهد داشت.

شهرداربافق ادامه داد: در راستای همکاری‌های دوجانبه و همچنین سلامت جامعه کشتارگاه بافق به سالن پیش سرد کن گوشت مجهزشد.

سالن پیش سرد کن گوشت در بافق از مجهزترین پیش سردکن‌های استان یزد

فرزانه سالاری سرپرست اداره دامپزشکی بافق هم در این دیدار ضمن قدردانی از شهردار به خاطر ساخت سالن پیش سرد کن گوشت در این شهرستان ، گفت:  این سالن یکی از مجهزترین پیش سردکن‌های استان محسوب می‌شو د که با همت و مساعدت شهرداری بافق خریداری و راه اندازی شده است.

او افزود: گوشت‌های موجود در قصابی‌ها بعد از نگهداری به مدت ۲۴ ساعت در سالن پیش سرد کشتارگاه، روز بعد به بازار عرضه می‌شود و دیگر نیازی نیست مشتریان، گوشت خریداری شده را قبل از فریز کردن در یخچال نگهداری کنند.

به گفته سالاری، دفن به موقع و معدوم کردن امعاء و احشاء دام در کشتار گاه از برنامه‌های دیگری بود که نوروززاده شهردار بافق در این دیدار نسبت به آن قول مساعد داد.

انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.