مهم‌ترین حوادث امروز یک شنبه ۲۱ مهرماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  از کشف بیش از ۶ تن جگر مرغ فاسد در یزد تا دستگیری سارقان با ۲۵۰ کیلو پسته در خاتمسرهنگ هادی رسائی سرپرست پلیس امنیت عمومی استان یزد گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر تهیه و توزیع گوشت بدون مجوز قانونی و بهداشتی در یک کارگاه شهر یزد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام تحقیقات اولیه موفق شدند، محل بسته بندی گوشت‌های فاسد و تاریخ مصرف گذشته را شناسایی کنند.

سرهنگ  رسائی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کارگاه مورد نظر ۴ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم جگر و ۲ هزار و ۷۵۵ کیلو گرم بال، گردن و ران مرغ تاریخ مصرف گذشته کشف کردند.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان با بیان اینکه با حضور عوامل اداره دامپزشکی استان یزد گوشت‌های فاسد معدوم شد، تصریح کرد: به همین منظور مسئول کارگاه دستگیر، کارگاه پلمب و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

دستگیری سارقان ۲۵۰ کیلو پسته در خاتم

سرهنگ غالام رضا کشوری فرمانده انتظامی شهرستان خاتم، گفت: سارقانی که دست به سرقت ۲۵۰ میلیون ریالی پسته در شهرستان خاتم زده بودند دستگیر شدند.

او  افزود: دو متهم دستگیر شده و به سرقت ۲۵۰ کیلوگرم پسته از باغات خاتم اعتراف کردند.

او بیان کرد: ۵۱ هزار هکتار از باغ‌های استان یزد به کشت پسته اختصاص دارد که از این مقدار ۴۱ هزار تن بارور است و بطور متوسط به ازای هر هکتار ۱۴۰ کیلوگرم محصول برداشت می‌شود.

سرهنگ کشوری گفت: سرقت پسته در سال‌های اخیر منجر به گماشتن نگهبان از سوی پسته‌کاران در سطح استان یزد شامل شهرستان‌های اردکان، میبد، مهریز، بهاباد و بافق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم از تمامی مسئولان ترمینال پسته خواست که از نگهداری بیش از حد محصولات کشاورزی در ترمینال جداً خودداری کنند و ترمینال‌ها مجهز به دوربین و سیستم نظارتی و همچنین حصارکشی باشد.

مواد افیونی که به مقصد نرسید

سرهنگ علی افخمی سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد گفت: ماموران یگان تکاوری یزد، در یک عملیات ایست و بازرسی ۱۳۷ کیلو گرم مواد افیونی را کشف کردند.

او افزود: این مقدار ماده مخدر که ۷۲ کیلو گرم ان حشیش و ۶۵ کیلو گرم تریاک بود از یک دستگاه پژو در محور یزد به طبس بدست آمد.

سرهنگ  افخمی ادامه داد: در این زمینه دو متهم دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

انتهای پیام/ی

 

برچسب ها: پلیس ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.