مدیر کل استاندارد استان کرمان گفت:امسال ۱۸ واحد در کل کشور به عنوان واحد معرفی شدند که یکی از صنایع و دو مدیر واحد کیفیت از استان کرمان به عنوان نمونه کشوری انتخاب شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،اسماعیل عاقلی مدیر کل استاندارد استان کرمان در آئین تقدیر از واحد‌های تولیدی نمونه استان کرمان و گرامیداشت روز جهانی استاندارد گفت: بشر از ابتدا برای برقراری ارتباط با یکدیگر از روش‌های گوناگونی استفاده کرده است که مهمترین آن‌ها تصویری بوده است.

عاقلی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد عنوان کرد: مقام معظم رهبری بهترین گزینه برای جلوگیری از واردات را ارتقای کیفیت دانسته‌اند.

مدیر کل استاندارد استان کرمان بیان کرد: در کشور حدود ۸۰ هزار فراورده، تولید می‌شود که حدود ۹۸ درصد آن مشمول استاندارد اجباری نیست که تولیدکنندگان در راستای فتح بازار‌ها باید ارتقای کیفیت کالای خود را سرلوحه کنند.

او با بیان این مطلب که با اصلاح فرایند‌های اجرایی کار که منجر به تفویض اختیار به شهرستان‌ها شد و در ادامه به ظرفیت‌های استان کرمان اشاره و اظهار کرد: ظرفیت‌های متعددی استان در حوزه‌های کشاورزی، فلزی، خودرو دارد، بنابراین راه‌اندازی پژوهشکده منطقه جنوب شرق کشور را کلید زده‌ایم که موافقیت‌های اولیه آن اخذ شده است که امیدواریم به‌زودی تصویب شود.

مدیر کل استاندارد استان کرمان بیان کرد: در کشور حدود ۸۰ هزار فراورده، تولید می‌شود که حدود ۹۸ درصد آن مشمول استاندارد اجباری نیست که تولیدکنندگان در راستای فتح بازار‌ها باید ارتقای کیفیت کالای خود را سرلوحه خود کنند.

امروز در آئین گرامیداشت روز جهانی استاندارد از واحد‌های تولیدی نمونه استان کرمان تجلیل شد و یکی از صنایع استان کرمان به عنوان واحد نمونه و دو مدیر واحد کیفیت از استان کرمان به عنوان نمونه کشوری انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/ی

شعار امسال، استاندارد‌های ویدوئویی خالق صحنه جهانی، نام دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار