تخصیص ۳ میلیارد و ۲۰۰ تومان اعتبار برای ورزش قلعه گنج

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش کرمان از تخصیص سه میلیارد و ۲۰۰ تومان اعتبار برای ورزش قلعه گنج خبر داد و گفت: یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آن از محل اعتبارات استانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی اکبری، رئیس دفتر فنی و عمرانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در جلسه شورای ورزش شهرستان قلعه گنج که با حضور پارسا مسئول طرح و برنامه دفتر فنی وزارت ورزش و جوانان و مدیر پروژه‌های شرق کشور، پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و مسئولان محلی برگزار شد، ضمن خیرمقدم به پارسا مسئول طرح و برنامه دفتر فنی وزارت ورزش و جوانان، حضور وی را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد: این سفر باعث خیر و برکت باشد.

او ضمن تشکر ویژه از بنیاد مستضعفان در قلعه گنج افزود: واقعا قلعه گنج امروز با قلعه گنج ۵ سال پیش قابل مقایسه نیست، لذا جا دارد به صورت ویژه از این بنیاد قدردانی کرد.

 

علی اکبری از دهیاران مناطق این شهرستان که علی رغم محرومیت منطقه به عرصه‌ی ورزش ورود کرده اند، تقدیر و تشکر کرد و قول مساعد داد سهم اداره کل ورزش و جوانان را در تکمیل این پروژه‌ها در نظر بگیرد، تا کار زودتر پایان یابد.

او به اعتباراتی که امسال برای این شهرستان اختصاص یافته اشاره و تصریح کرد: امسال سه میلیارد و ۲۰۰ تومان از سه، چهار منبع برای شهرستان قلعه گنج گذاشته شده که تنها یک میلیارد و ۸۰۰ آن از محل اعتبارات استانی بوده است.

 

علی اکبری با اعلام اینکه اعتباری که در مجموع برای این شهرستان گذاشته شده، رقمش نسبت به شهرستان‌های پرجمعیت‌تر رقم قابل توجهی است، بیان داشت: البته این به دلیل همت بلند مسئولانش بوده که به اینجا رسیده است.

او در بخش دیگری از سخنانش به سالن ورزشی چاه دادخدا اشاره کرد و دلیل به اتمام نرسیدن آن را تورم در سال ۹۰، ۹۱ و ۹۷ دانست و گفت: این امر سبب شد بسیاری از پروژه‌ها به تأخیر بیفتد که امیدورایم اگر اعتبارات تخصصی بیاید بتوانیم کار به جایی برسانیم که به بهره برداری برسد.

 

عادل نیکخواه، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قلعه گنج نیز با اعلام اینکه شهرستان قلعه گنج با مساحت ۱۱ هزار کیلومتر مربع و جمعیت ۷۵ هزار نفر (۱۵ هزار نفر جمعیت شهری و ۶۰ هزار نفر جمعیت روستایی) دارای دو بخش مرکزی و چاه دادخدا است، گفت: این شهرستان دارای حدود ۲۱۰ دهیاری فعال است.

او سرانه ورزشی فضا‌های بسته این شهرستان را ضعیف عنوان کرد و افزود: سرانه ورزشی فضا‌های روباز سرانه نزدیک به استاندارد است که با ۱۱ پروژه چمن مصنوعی بنیاد علوی به شرایط ایده آل بسیار نزدیک شده است.

 

نیکخواه از همه مسئولان به ویژه مسئولان بنیاد علوی در رسیدن به این وضعیت تشکر و قدردانی کرد.

او تعداد ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان را طی پارسال (سال ۹۷)، ۷۸۰ عنوان و تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال به مرز ۷۰۰ نفر رسیده ایم که تنها ۴۳۰ نفر از این‌ها مربوط به مدرسه فوتبال حامد بود، که طرح تابستانه در آن انجام شد.

نیکخواه بیان داشت: تمام چشم انداز ورزش این شهرستان مرهون تلاش‌های دوستان شهرستان و بنیاد علوی است که جا دارد همین جا از آن‌ها قدردانی کنم.

انتهای پیام/ب

شورای ورزش شهرستان قلعه گنج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار